Hvornår rullede dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Zafir

Frigg ruller heller ikke
Jeg har faktisk tænkt det samme... Hun virker jo som om hun er rigtig meget med og opmærksom og kan alt muligt. Men hun ruller ikke og hun kravler ikke endnu.
Hendes storesøster startede jo med at kravle stort set den dag hun fyldte 6 mrd... og møflede sig rundt fra hun var 4 mrd... mmm...

Frigg fylder jo 6 mrd i morgen... Så jeg håber det kommer snart.

Tilgengæld, så er hun jo god til så meget andet, som Idun ikke var god til. Blandt andet at spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Magsen

mave til ryg da hun var 6 uger.. og ryg til mave som 3½ måned 

men så vidt jeg har hørt, så har folk sagt at hun er meeget hurtig og 'voksen' i det (: min venindes søn er også 5 måneder og ruller heller ikke, en anden venindes søn gjorde det ikke før han var ca. 7-8 måneder, så tror ikke du skal bekyrme dig  

bare læg ham tit på maven, når han så ikke gider mere så vend ham igen bare gør det et par gange om dagen

Anmeld

28. februar 2011

kamtok

Jakob er 4 måneder og ruller begge veje, men ikke på én gang.. Men han mosler også heeeelt vildt lige for tiden.. Han bliver som regel lagt lodret midt på sit tæppe (1,5 x 1,5 m.) og inden jeg når at se mig omkring ligger han enten vandret eller lodret ( med hoved den modsatte vej) ude på enten gulvet eller med kun hovedet tilbage på tæppet) - og gerne på siden med en fod i munden..

Én fra min mødregruppe har en datter der bestemt heller ikke var vild med at ligge på maven, men hun prøvede faktisk at træne med hendes datter, og det tog omkring 2 uger og så var hun pludselig helt vild med at ligge på maven... Prøv at høre din SP nogle tricks til træning (det var vist noget med at hjælpe med at rulle rundt, mosle lidt rundt osv.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.