Hvornår rullede dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Meilby

Hej tøser

Phillip bliver 5 måneder her d. 9 marts, og er endnu ikke begyndt at rulle.. Han har rullet få gange fra mave til ryg, for over en måned siden, men har ikke gjordt det siden.. Hvornår rullede jeres guldklumper? Jeg er så bange for at Phillip er bagud, og vil bare høre hvad jeres erfaringer er?

Knus Phillip og Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Alberts/

albert trillede fra mave til ryg da han va 1r 10 uger(;

fra ryg til mave da han var 15 uger

men husk børn er forskellige (;

Anmeld

28. februar 2011

GitteC78

Min lille Daniel blev 5 mdr d 19 feb og han rullede fra mave til ryg for første gang i torsdags. Han er ikke begyndte at rulle fra ryg til mave endnu, men han prøver at vende sig, men numsen vil ikke rigtigt med .

Men børn er jo så forskellige....

Anmeld

28. februar 2011

Meilby

Alberts/ skriver:

albert trillede fra mave til ryg da han va 1r 10 uger(;

fra ryg til mave da han var 15 uger

men husk børn er forskellige (;

Jaa, det rigtigt.. Man kan bare ikke rigtig lade være med at blive lidt nervøs og især når det er ens første barn Men han er heller ikke særlig vild med at ligge på maven, så ved ikke om det har noget med det at gøre Vi prøver ellers at få ham på maven hver dag, men når kun at ligge der meget kort tid så blir han sur

Anmeld

28. februar 2011

Zeus

Meilby skriver:

Hej tøser

Phillip bliver 5 måneder her d. 9 marts, og er endnu ikke begyndt at rulle.. Han har rullet få gange fra mave til ryg, for over en måned siden, men har ikke gjordt det siden.. Hvornår rullede jeres guldklumper? Jeg er så bange for at Phillip er bagud, og vil bare høre hvad jeres erfaringer er?

Knus Phillip og Pernille

I forgårs, og hun bliver 4 mdr på fredag.. Men prøvede at få hende til det igen idag, og der blev hun bare gal

Anmeld

28. februar 2011

Alberts/

Meilby skriver:

Jaa, det rigtigt.. Man kan bare ikke rigtig lade være med at blive lidt nervøs og især når det er ens første barn Men han er heller ikke særlig vild med at ligge på maven, så ved ikke om det har noget med det at gøre Vi prøver ellers at få ham på maven hver dag, men når kun at ligge der meget kort tid så blir han sur

du skal slet ikk være nervøs, nogle børn triller slet ikk,(;

og det er hårdt at lægge på maven menn bare øv i ka ikk gøre mere(;

Anmeld

28. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ingen af mine piger har rullet, men tilgengæld kan de så meget andet!

Kad være med at bilde dig selv ind at dit barn er bagud!

Anmeld

28. februar 2011

pussepige

Elias min yngste rullede fra ryg til mave lige før han blev 3½ månede.. og i dag lige en da før han blir 4 mdr rullede han fra mave til ryg og rullede videre..

Anmeld

28. februar 2011

GitteC78

Meilby skriver:

Daniel var heller ikke vild med at ligge på maven, det er faktisk først for ca 2 mdr siden han blev glad for det. Hver gang han kom om på maven skreg han efter få min. Men vi øvede og øvede og pludselig en dag lå han på maven uden at skrige....  Så det skal nok komme

Anmeld

28. februar 2011

Meilby

Dejligt at høre Han er en dygtig dreng til mange andre ting, men blev bare nervøs for om det var "normalt", men er glad for at høre at det er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.