Musik til bryllup? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

henh01

Jeg tror vi lejer et band.. Det koster omkring 10 kg, men er så heller ikke shubidua.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

lllise

Vi havde et kanon band der spillede til vores bryllup sidste år. De hedder Plus Trio. ALLE gæsterne dansede helt til kl. 03. Og alligevel stod alle gæsteren og råbte EKSTRA NUMMER EKSTRA NUMMER. Vil altså sige at musikken til et bryllup er 50 % af dagen. Hvis musiken ikke er så god, ja så kan det ødelægge HELE dagen

En ene der spiller i Plus Trio er Claus Hassing. Han har været med i MPG og Så Det Synger(på tv2). Vi havde ham det hedder Peter i bandet til og spille under maden. Han er også tosse god. Så ved halv ni, ni kom de to andre. Jamen de alle var bare alle penge vær. De er simpelthen bare så fede og gode. Vi love, at det kommer i overhovde ikke til og fortryde De alle 3 var med til, at vi havde den bedste dag noglesinde 

Held og lykke

Kunzz Lise-Lotte

P.s Find Puls Trio på facebook eller på www.plustrio.dk

Anmeld

10. marts 2011

MarieMor

den dag jeg skal giftes vil jeg ha' de her til at spille

http://www.hollowaymusic.dk/

Anmeld

10. marts 2011

Tennamor

Vi hyrede en dj som spillede fra kl. 17-02.. 

Vi havde ikke råd til et band og synes det ville være noget rod med cd'er. Da det vil give en masse afbræk i numrene, når gæsterne ikke er enige om hvad der skal spilles ..

Vi var rigtig glade for vores valg..

Anmeld

10. marts 2011

Ann.

Update:

Vi har fundet vores musik. Det er en duo og de synger så godt

Anmeld

18. marts 2011

Albatrossen

Hej

vi brugte noget der hedder musikmobil som er DJ vi gav 6000 for 12 timer og det var kanon !! det var på sjælland

knus

Anmeld

20. marts 2011

Thereseh

TrineLærke skriver:

Hvad valgte i af musik til jeres bryllup?

Og hvis i har nogle gode erfaringer med nogle så kom endelig med dem

Jeg er nemlig lidt i tvivl om hvilken form for musik vi gerne vil have

Jeg skal giftes i 2012, og vi har valgt en pianist til middagen, der spiller klassisk samt jazz. 

Efter middag, er der band. Jeg har selv gået på Rytmisk Musikkonservatorium, så jeg får nogle af mine studekammerater til at samle et band til anledningen 

Mht. pris, er det meget vigtigt for mig at overholde musikerfagforeningens tariffer, og det er knap 2000 kroner pr. mand for 5 timer (deraf skal man inkludere deres lydprøve osv, så det er som oftest en tarif for 3X45 minutter spil), derudover hedder det knap 400 kroner ekstra pr "sæt" af 45 min, pr mand, udover. 

Jeg betaler også bandets transportudgifter. 

Anmeld

25. marts 2011

maj2011

TrineLærke skriver:

Jeg vil virkelig heller ikke have sådan en med et orgel. 

Vi har snakket om en cd med noget stille musik og så et band/Dj der kommer og spiller når der skal danses og festes

hej.

vi skal giftes d. 4 juni og har bestilt et band der hedder ugler i mosen, de spiller kopi musik, og kan spille på opfordring, og vil gerne lære nye sange, som man ønsker der skal spilles. og så låner vi en ipod af bandet med stille hygge musik til under middagen :-)

vh majbrit

Anmeld

25. marts 2011

kiwilouise

Tut skriver:

Vi lejede en jukeboks gennem darkmoon, og var super tilfredse.

Vi synes det blev "for meget" med musik under middagen, da der jo er en masse indslag som taler osv.

Og så havde jeg en overraskelse til min mand. Jeg havde hyret Alex til at komme og synge "hvad nu hvis" og "beautiful"

hvad kostede det at få alex til at synge?

Anmeld

12. april 2011

lille-trold

Kan også varmt anbefale Trio de Lux - dem havde vi også og de var alle pengene værd. De køre også til Fyn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.