Musik til bryllup? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.539 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Ann.

Hvad valgte i af musik til jeres bryllup?

Og hvis i har nogle gode erfaringer med nogle så kom endelig med dem

Jeg er nemlig lidt i tvivl om hvilken form for musik vi gerne vil have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

frklinemus

Vi skal giftes til maj 2012 og jeg er allerede nu godt i gang med planlægning og med at hente inspiration - så jeg vil gerne være med på en "lytter".

Vi har talt om en hyggepianist under middagen - IKKE sådan en gut med et elorgel med alle mulige rytmer og dyrelyde!! Og så evt. en dj til senere.

Anmeld

1. marts 2011

Ann.

frklinemus skriver:

Vi skal giftes til maj 2012 og jeg er allerede nu godt i gang med planlægning og med at hente inspiration - så jeg vil gerne være med på en "lytter".

Vi har talt om en hyggepianist under middagen - IKKE sådan en gut med et elorgel med alle mulige rytmer og dyrelyde!! Og så evt. en dj til senere.

Jeg vil virkelig heller ikke have sådan en med et orgel. 

Vi har snakket om en cd med noget stille musik og så et band/Dj der kommer og spiller når der skal danses og festes

Anmeld

1. marts 2011

Malene76

Hej..

Glæd jer. Det er den skønneste dag som i vil mindes med stor glæde.  Hvis I er fra Jylland kan jeg varmt anbefale Trio de Luxe som er fra Århus kanten. De er super fede og forstår at spille musik så der kan danses og festes og samtidig er de super gode til at spille stille og roligt under maden. Fantastisk band. Masser af ros til dem herfra. De spiller saxofon, guitar og keyboard.

MVH Malene

Anmeld

1. marts 2011

Tut

Vi lejede en jukeboks gennem darkmoon, og var super tilfredse.

Vi synes det blev "for meget" med musik under middagen, da der jo er en masse indslag som taler osv.

Og så havde jeg en overraskelse til min mand. Jeg havde hyret Alex til at komme og synge "hvad nu hvis" og "beautiful"

Anmeld

1. marts 2011

Ann.

Malene76 skriver:

Hej..

Glæd jer. Det er den skønneste dag som i vil mindes med stor glæde.  Hvis I er fra Jylland kan jeg varmt anbefale Trio de Luxe som er fra Århus kanten. De er super fede og forstår at spille musik så der kan danses og festes og samtidig er de super gode til at spille stille og roligt under maden. Fantastisk band. Masser af ros til dem herfra. De spiller saxofon, guitar og keyboard.

MVH Malene

Hvor meget gav i for dem? Synes ikke jeg kan finde en pris på dem

Anmeld

2. marts 2011

Malene76

TrineLærke skriver:

Hvor meget gav i for dem? Synes ikke jeg kan finde en pris på dem

Hej..

Mener det var 12500-15000 kr. men det var ALLE pengene vejr. De er super gode....  Hvad er jeres budget på?

MVH Malene

Anmeld

2. marts 2011

Ann.

Malene76 skriver:

Hej..

Mener det var 12500-15000 kr. men det var ALLE pengene vejr. De er super gode....  Hvad er jeres budget på?

MVH Malene

Det ved jeg ikke helt endnu - tror omkring 50.000-55.000 kr.

Anmeld

3. marts 2011

frklinemus

TrineLærke skriver:

Det ved jeg ikke helt endnu - tror omkring 50.000-55.000 kr.

Til musik/underholdning? Det synes jeg lyder af meget.

Vi har talt om 10-15.000,00 - ved godt at man ikke ligefrem kan få Michael Carøe eller The Antonelli Orchestra, men håber på noget god musik alligevel.

Vi har talt om live musik til maden fordi der så er en til at spille for til alle sangene - det er min erfaring at resultatet lyder en del bedre med musik

Anmeld

4. marts 2011

Ann.

frklinemus skriver:

Til musik/underholdning? Det synes jeg lyder af meget.

Vi har talt om 10-15.000,00 - ved godt at man ikke ligefrem kan få Michael Carøe eller The Antonelli Orchestra, men håber på noget god musik alligevel.

Vi har talt om live musik til maden fordi der så er en til at spille for til alle sangene - det er min erfaring at resultatet lyder en del bedre med musik

Nej ikke til musik - i alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.