Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
7.
Røde kina-sko (har slid på den ene snude - ellers pæne), str. 21 = 20 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
8. - SOLGT !!!
Bundgaard røde hjemmesko i læder, str. 23. Helt som nye! = 65 kr.
9.
Sko af mærket "Pilar", størrelsen fremgår ingen steder, men jeg vil mene, at det svarer til en størrelse 23-24. Pris = 40 kr.
10.
Læder-futter fra Decoy ...Brugt en del, men altså slet ikke så grimme, som det virker til på fotoerne = 10 kr.
11.
Fine mørke-blå læder-futter i størrelse 21. Meget pæne = 35 kr.
JustAnotherName skriver: Brugte sko, som stadig kan gå mange skridt endnu De er IKKE rengjorte, så evt. snavs vil meget muligt kunne fjernes med en fugtig klud eller i vask. Noget slid må dog muligvis forventes (se fotos).Jeg vil dog mene, at de er rimelig pæne og velholdte - og gode endnu!
Brugte sko, som stadig kan gå mange skridt endnu
De er IKKE rengjorte, så evt. snavs vil meget muligt kunne fjernes med en fugtig klud eller i vask. Noget slid må dog muligvis forventes (se fotos).Jeg vil dog mene, at de er rimelig pæne og velholdte - og gode endnu!
Hej! Adidas skoen og de røde Bundgaard sko vil jeg gerne købe Hvad er totalpris? Så overfører jeg imorgen - send mig lige en PB med dine oplysninger.
Diana, Sæby.
12.
Hvide støvletter fra "SKALA" i størrelse 23 = 25 kr.
13.
Røde sko fra "Name It", størrelse 19 (men lidt store i det) = 35 kr.
14.
Forede sølv-hjemmefutter fra "TinyZone", ca. svarende str. 20 = 25 kr.
15.
Super fede og meget velholdte sølvfarvede støvler fra "ADI". Str. 24.Lynlås-hænget er knækket på den højre, men kan stadig godt lukkes i og op = 45 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128