STORT TILLYKKE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

mor til en del

NADIA.........

Endnu engang tillykke til dig.....

Jeg håber du fik gang i manden:$....min var total bevidstløs, så jeg opgav hurtigt......jeg blev også ret træt da jeg først kom under dynen.

Kan du nu have en fantastisk dag,og gid f...... havde dem som har forårsaget dette vejr, og spoleret dit fødselsdagssolskin.;)

Lisbeth(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

Lise

Ja, tillykke med fødselsdagen Nadia. Håber du får en alle tiders lækkergod dag! :)

Anmeld

5. oktober 2008

bette

jeeeps tillykke med fødselsdagen gamle svinger.. ;)

Anmeld

5. oktober 2008

Muffinmus

Wuhu...tillykke med det, håber du får en god dag:)

Anmeld

5. oktober 2008

Ny mor

Også stort tillykke med fødselsdagen i dag fra Marius og mig (L)
(H) Birgitte

Anmeld

5. oktober 2008

Nadi

Tak skal I have, hvor er I søde :)

Jeg har haft en rigtig god tak!

Anmeld

5. oktober 2008

birgittemarie

Tillykke endnu engang, søde Nadia (L)
Jeg håber, du fik fødselsdagssang af begge drenge i morges og havde en dejlig, dejlig dag. Og her var vejret nu meget godt, så det må have været fordi, det var her du var kl. 00. Så troede solen, at det var her den skulle skinne for dig i dag.

Det var så dejligt at se dig i levende live - altså mere end de 5 min. hos Loggi sidst og du er lige så sød, som jeg havde forestillet mig (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

6. oktober 2008

Nadi

birgittemarie skriver:

Tillykke endnu engang, søde Nadia (L)
Jeg håber, du fik fødselsdagssang af begge drenge i morges og havde en dejlig, dejlig dag. Og her var vejret nu meget godt, så det må have været fordi, det var her du var kl. 00. Så troede solen, at det var her den skulle skinne for dig i dag.

Det var så dejligt at se dig i levende live - altså mere end de 5 min. hos Loggi sidst og du er lige så sød, som jeg havde forestillet mig (L)

Knus fra Birgitte

Åh hvor er du sød :) Bliver jo helt varm om hjertet!

Men jeg fik sang af dem begge jo og gaver og rundstykker og ihh hvor var det herligt (L)

Solen kom også frem her, så den fandt da frem til mig :D

Og jeg synes også det var super dejligt at være sammen med dig og jeg kan kun sige TUSIND TAK og i lige måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.