Århusmøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Mettemus

Jeg har hverken været på Slabberas eller Sofies forældre, så jeg ved faktisk ikke hvilken der er bedst? Uh CAFÈ - jeg savner dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

AnneBJ

Jeg er helt klar på onsdag! Vil gerne ønske et sted i nærheden af banegården... ?!

Anmeld

2. marts 2011

CA

Jeg er også frisk! Hvis jeg kan regne transporten ud i hvert fald...

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jeg er helt klar på onsdag! Vil gerne ønske et sted i nærheden af banegården... ?!

Så er Sofies forældre vist tættest på...

Blir hyggeligt!

Anmeld

2. marts 2011

blomst84

Hvem der bare boede i Århus rigtig god tur piger 

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Laurits er eksploderet siden du så ham - han har taget ca. 200 kg på, alle sammen i hager og kinder. Jeg glæder mig til at se dig!

Ihh jeg glææder mig til at se hvor stor han er blevet

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Så er Sofies forældre vist tættest på...

Blir hyggeligt!

Ja så tror jeg også det er Hos Sofies forældre der er tættest på! Men de ligger på samme gade, så der er ikke sådan den helt store forskel. Jeg har kun været på Hos Sofies forældre - der er vældig hyggeligt. Men om vi kan få kæmpe smoothies ved jeg ikke

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

blomst84 skriver:

Hvem der bare boede i Århus rigtig god tur piger 

Kan godt se turen er lidt land fra Kbh Men måske vi kan arrangere stor-møde til sommer!

Anmeld

2. marts 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Hej piger - særligt de jyske!

Jeg kom lige til at tænke på, om I er interesserede i, at mødes og få taget billeder af vores poder? Dinna88 herinde fra tager nogle helt fantastiske amatørfotos, men bor lidt langt fra Kolding.

Så jeg tænkte, at vi - når vi jo alligevel skal mødes til sommer - kunne aftale med hende, at hun kom forbi og knipsede babyer - de er jo altid lækre, uanset om de er 2, 4 eller 6 måneder

Knus 

God idé Anne! Jeg er også klar! Skal dog lige se om jeg kan få rykket en aftale...Jeg håber det lykkes- det skal det, for jeg vil super gerne møde jer allesammen!

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

God idé Anne! Jeg er også klar! Skal dog lige se om jeg kan få rykket en aftale...Jeg håber det lykkes- det skal det, for jeg vil super gerne møde jer allesammen!

Haha elsker teksten under dit billede.... Håber du kan komme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.