Århusmøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

AnneBJ

Hej piger - særligt de jyske!

Jeg kom lige til at tænke på, om I er interesserede i, at mødes og få taget billeder af vores poder? Dinna88 herinde fra tager nogle helt fantastiske amatørfotos, men bor lidt langt fra Kolding.

Så jeg tænkte, at vi - når vi jo alligevel skal mødes til sommer - kunne aftale med hende, at hun kom forbi og knipsede babyer - de er jo altid lækre, uanset om de er 2, 4 eller 6 måneder

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

DK

Jeg er klar til at mødes i alt fald!!! Men også bare til snak og kaffe/the? Måske bare vi kan være friske og sige:

Barselscafen i Frederiksgade, Århus i næste uge? Hvem vil med og hvilke dage kan i? (altså uden foto i første omgang?)

Jeg kan formiddag alle hverdage!

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

Jeg er klar til at mødes i alt fald!!! Men også bare til snak og kaffe/the? Måske bare vi kan være friske og sige:

Barselscafen i Frederiksgade, Århus i næste uge? Hvem vil med og hvilke dage kan i? (altså uden foto i første omgang?)

Jeg kan formiddag alle hverdage!

Åh Ditte, det var da et dejligt initiativ!! Jeg tænker som en gal over om jeg skal noget i næste uge, men mener ikke jeg skal til hverken JDM eller kiropraktor... Så det kunne helt klart være en mulighed!

Jeg vil tjekke kalenderen, hvis der er andre der er friske? (Ikke fordi det ikke er godt nok hvis det "kun" er dig og Richard altså... )

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

Jeg er også altid frisk på Århus-møde. Både fotos til sommer (eller hvornår det bliver) og også gerne i næste uge! Jeg kan mandag, onsdag og torsdag formiddag!

Anmeld

2. marts 2011

Diana...

Er alle velkommen jeg kunne klart godt tænke mig at komme med og jeg kan alle dage bare ikke torsdag. 

Anmeld

2. marts 2011

DK

Super!

Så lad os prøve at starte med mandag, onsdag eller torsdag formiddag!

På de dage kan Sofia, jeg og (sikkert?) Anne!

Kom frisk!

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

Vi er også klar!

Mandag (d. 7. ikk?) skal jeg have sundhedsplejerske og torsdag er mødregruppedag, så onsdag ville passe mig perfekt?

Ih det lyder skønt

Anmeld

2. marts 2011

DK

Okay!

Så indtil videre er Sofia, Mettemus, jeg og (sikkert?) Anne klar til onsdag formiddag!

Andre der kan onsdag formiddag?

Anmeld

2. marts 2011

Sofia

Onsdag er super! Er det på Slabberas eller Hos Sofies Forældre?   Uh så skal jeg se Richard og Laurits igen, og forhåbentlig flere små babyer

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Onsdag er super! Er det på Slabberas eller Hos Sofies Forældre?   Uh så skal jeg se Richard og Laurits igen, og forhåbentlig flere små babyer

Laurits er eksploderet siden du så ham - han har taget ca. 200 kg på, alle sammen i hager og kinder. Jeg glæder mig til at se dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.