Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår startede I på vælling ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.927 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Maja_4000

Synes der er meget delte meninger om vælling 

Caroline er 11 uger - og vi har ikke tænkt os at give hende det nu ( ! ) .. Men det er så rart at høre om folks erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

LR85

har aldrig givet vælling, bare flaske/amning og fra 4-5 måneders alderen fast føde i form a majsgrød og alle de slags ting de må få i de forskellige alderstrin.

Anmeld

28. februar 2011

millesofie

Maja_4000 skriver:

Caroline er 11 uger - og vi har ikke tænkt os at give hende det nu ( ! ) .. Men det er så rart at høre om folks erfaringer 

jeg kunne ikke vente med at skulle lave mad selv til hende så jeg lavede en hjemmelavet MME på hirseflager og mandler og det var noget hun kunne lide

hun var ca 1½måned første gang

Anmeld

28. februar 2011

Jibbe

Vi har aldrig brugt vælling.

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Oscar var næsten 2 mdr.

Anmeld

28. februar 2011

oo

jeg vil aldrig bruge vælling. og ifølge min SP er de spritnye anbefalinger, at man ikke skal give sine børn vælling før de er 6 måneder fordi det er et blandingsprodukt.

vi er startet på grød

Anmeld

28. februar 2011

132319

Hjalte var 4 måneder (korrigeret 2½ måned)

Kamille er 5½ måned og burde få vælling da hun ikke tager nok på, men hun nægter at tage en flaske 

Anmeld

28. februar 2011

Maja_4000

Fisenberg skriver:

jeg kunne ikke vente med at skulle lave mad selv til hende så jeg lavede en hjemmelavet MME på hirseflager og mandler og det var noget hun kunne lide

hun var ca 1½måned første gang

Hirseflager og mandler ? Og så bare blendet , eller ? 

Anmeld

28. februar 2011

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Alle mine har fået indenfor de første 4 uger af den simple grund at de ikke var mætte, hvis de ikke fik det. 
Når man får så store og parate børn, som jeg har fået, så skal der noget til med det samme eller lå de og skreg af sult.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. marts 2011

Diana...

jeg har aldrig givet eller jo 1 gang men det havde den modsatte effekt end det man siger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.