Godt nok stille !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2008

Anja

Man kan godt mærke at en stor del af julimødrene er til fest i dag/aften :-o

Jeg er alene hjemme. Elias sover og manden er til vinarrangement med sin bestyrrelse på jobbet.

Og øv, der kommer ikke engang noget godt i tv ! :@

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

Mikkelmusen

Ja der er godt nok stille :)

Jeg er ikke selv, men skal bare sidde og se tv. Du kan da se Tomb Raider 2 på Tv2 kl. 20.55 :)

Anmeld

4. oktober 2008

Anja

Mikkelmusen skriver:

Ja der er godt nok stille :)

Jeg er ikke selv, men skal bare sidde og se tv. Du kan da se Tomb Raider 2 på Tv2 kl. 20.55 :)

Nej tak, den type film fanger mig bare slet ikke .... hellere en god krimi :)

Anmeld

4. oktober 2008

sbs78

Ja der er godt nok stille her inde.

Vi sidder også bare og zapper lidt rundt, for der er ikke meget spænde, i flimmeren i dag. Manden mener vi skal se alienens, der kommer vist et par stykker af dem her til aften, men det er ikke lige noget for mig.

Anmeld

4. oktober 2008

Lise

Tja, det er ikke meget der sker...

Jeg ligger med tømmermænd og æder slik på sofaen med dyne, mens "så det synger" kører i flimmeren..

Det kunne da værre :P

Anmeld

4. oktober 2008

Mary

Ja, har også kigget herind et par gange, her er maaaaarjet stille...... har bare ikke lige selv gidet/orket eller tænkt på at bryde tavsheden :P

Havde egentligt planlagt lidt rengøring her til aften. Jeg er B-menneske og trives aller bedst efter mørkets frembrud, så der er ingen grænser for hvad jeg kan få ordnet på denne tid af døgnet :D Men jeg endte i sofaen med varme nybagte boller og en eller anden Alien film som vist ikke er noget for mig.....men manden ser det, tja, og så gør jeg også....

Tror nu alligevel jeg vil se på det badeværelse om ikke det kan skinne lidt inden jeg går i seng :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.