Abekatten 26+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Kruse90

Du ser brand godt ud smukke

Og sikke en sød lille abekat du har i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Bavianis

Hej piger

Ej, hvor er I altså bare søde. Gregers og jeg har lige siddet og læst Jeres kommentarer, og det går altså lige i hjertet når I er så søde...

Har lagt billedet af ham på facebook, og der var et par stykker der skrev at det var "creepy", øv hvad sker der for det...

Anmeld

1. marts 2011

Bavianis

Babyklar skriver:

Ihh er det bare et alm scannings billede du har der ?  utroligt hvordan man kan se ansigtet..

Det er 4D - 3D men hvor man kan se hans bevægelser "live". Vi har været i utroligt gode hænder på Aalborg sygehus, hos en meget sød overlæge der hedder Inge Lise Qvist. Hun har lavet 4D et par gange vi har været til scanning, og det er bare utroligt hvad man kan se på de billeder!

Anmeld

1. marts 2011

Moar2011

Bavianis skriver:

Det er 4D - 3D men hvor man kan se hans bevægelser "live". Vi har været i utroligt gode hænder på Aalborg sygehus, hos en meget sød overlæge der hedder Inge Lise Qvist. Hun har lavet 4D et par gange vi har været til scanning, og det er bare utroligt hvad man kan se på de billeder!

ihh så glæder jeg mig endnu mere til at skal til 3d i næste uge

Anmeld

1. marts 2011

Laura25

Bavianis skriver:

Hej søde piger!

Hermed ny billedspam af Abekatte-maven. Vi har været lidt sent ude denne uge - 26+2, men til gengæld får I lige et bonusbillede med, fra vores sidste tur ind til Inge Lise på Sygehus Nord. Vi havde en flot buket blomster med, og da jeg skulle give hende den og sige tak for alt hvad hun har betydet for mig, begyndte jeg bare at tude i stedet for - og det endte med at hun måtte stå og træste mig!

Men hvor har hun bare betydet meget - for selvom hun "bare" har gjort sit arbejde, så er der mange forskelige måder man kan gøre det på...

Og tjek så lige verdens dejligste abekat - jeg er SÅ forelsket...

Smuk mor, smuk mavse og smuk bebs!

Anmeld

1. marts 2011

businesstigger

Sikke en smuk mave og du stråler virkelig. Og et dejligt billede af abekatten!

Anmeld

1. marts 2011

betiinsen

super flot mave, og sødt 3d billede

Anmeld

1. marts 2011

twinny

fine mavse....

Anmeld

5. marts 2011

joojoo

Bavianis skriver:

Hej søde piger!

Hermed ny billedspam af Abekatte-maven. Vi har været lidt sent ude denne uge - 26+2, men til gengæld får I lige et bonusbillede med, fra vores sidste tur ind til Inge Lise på Sygehus Nord. Vi havde en flot buket blomster med, og da jeg skulle give hende den og sige tak for alt hvad hun har betydet for mig, begyndte jeg bare at tude i stedet for - og det endte med at hun måtte stå og træste mig!

Men hvor har hun bare betydet meget - for selvom hun "bare" har gjort sit arbejde, så er der mange forskelige måder man kan gøre det på...

Og tjek så lige verdens dejligste abekat - jeg er SÅ forelsket...

sikke en fin mave og dejligt billede, det sidste

Anmeld

5. marts 2011

dorthemus

Er enig med alle de andre...du stråler

Skønt billede af den lille mand  Kan godt forstå, at du er forelsket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.