Abekatten 26+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.638 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Bavianis

Hej søde piger!

Hermed ny billedspam af Abekatte-maven. Vi har været lidt sent ude denne uge - 26+2, men til gengæld får I lige et bonusbillede med, fra vores sidste tur ind til Inge Lise på Sygehus Nord. Vi havde en flot buket blomster med, og da jeg skulle give hende den og sige tak for alt hvad hun har betydet for mig, begyndte jeg bare at tude i stedet for - og det endte med at hun måtte stå og træste mig!

Men hvor har hun bare betydet meget - for selvom hun "bare" har gjort sit arbejde, så er der mange forskelige måder man kan gøre det på...

Og tjek så lige verdens dejligste abekat - jeg er SÅ forelsket...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

smokin

sikke du stråler 

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

Ihh er det bare et alm scannings billede du har der ?  utroligt hvordan man kan se ansigtet..

Anmeld

28. februar 2011

CiSo

Hvor ser du bare super godt ud, og rigtig flot mave. 

Anmeld

28. februar 2011

Pige2009

Hvor er det dejligt at høre - du ser brandgodt ud!

Anmeld

28. februar 2011

Lotus86

Fantastiske billeder, man kan bare se lykken stråle ud af dig... Og skøn lille abekat, det er virkelig et super billede

Anmeld

28. februar 2011

Maria.

HVor ser du fantastisk godt ud!!!

Og sikke en lækker lille abekat!

Anmeld

28. februar 2011

ønskebørn74

Hej søde piger!

Hermed ny billedspam af Abekatte-maven. Vi har været lidt sent ude denne uge - 26+2, men til gengæld får I lige et bonusbillede med, fra vores sidste tur ind til Inge Lise på Sygehus Nord. Vi havde en flot buket blomster med, og da jeg skulle give hende den og sige tak for alt hvad hun har betydet for mig, begyndte jeg bare at tude i stedet for - og det endte med at hun måtte stå og træste mig!

Men hvor har hun bare betydet meget - for selvom hun "bare" har gjort sit arbejde, så er der mange forskelige måder man kan gøre det på...

Og tjek så lige verdens dejligste abekat - jeg er SÅ forelsket...

WEEEEEEE, søde... Smuk mor og smukt barn...

Anmeld

28. februar 2011

otlitrom

Du ligner en milliard! Du stråler virkelig om kap med den sol der burde hænge på himlen lige nu.. Hvor bliver den af?

Jeg bliver rørt over, at du blev rørt, da du skulle give blomsterne. Det er jo blit et tegn på at du/I har fået den behandling der passede til Jer.. Og at hun har gjort sit job som hun skulle! Det har med sikkerhed betydet meget for hende, at du bare har tudet løs

Jeg glæder mig til juni, til at se den lille abekat rigtigt. For de billeder, de lover rigtig godt!!

Anmeld

28. februar 2011

B&J

såå sød med de blomster

og jo jeres lille abekat er super dejlig kan godt forstå du er forelsket og sikke en smuk mave du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.