hjælp erfarne mødre, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Siber

Grynt/Tina skriver:

Er absolut enig med dig. Jeg hælder også til hun måske bliver overstimuleret....al respekt  Måske turene i mødregruppen kunne skæres lidt ned i tid, var det måske en mulighed?

knus

Jeg har selvfølgelig selv tænkt tanken!!!

Hun sover det meste af tiden i mødregruppen, så vi er det vel ikke engang en time, det vil sige jeg er der jo, men hun sover. Så i vågen tilstand er hun der vel 1 time, og i dag mindre end det, for jeg syntes det var synd, lille pus!

Men jeg må bare tage en snak med sundhedsplersken i morgen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

linemus

Hej Siber

Hvor gammel er det nu, Astrid er nu? 3 mdr.?

Sofie har haft lidt af det samme, men ikke helt så slemt. Jeg husker især et par episoder, og det har været omkring hendes 3 mdr. Hun brød sig ikke om at være i større forsamlinger, blev meget pivet og græd og skulle i hvert fald ikke over til andre. Jeg brugte viklen meget, så hun kunne få min tryghed.

Det har ikke været så galt i mindre forsamlinger, som jeg kan høre, det er for Astrid, men hun kan stadig blive pylret, når vi er i mødregruppe, hvilket hun slet ikke er hjemme. Også til trods for, at de andre børn sover, og vi bare sidder 3 voksne og snakker lige så stille.

Jeg er sikker på, tryghed er nøgleordet, og så bliver det formentlig bedre med tiden. Sofie er i hvert fald blevet meget bedre ude. Jeg kan godt forstå, det er hårdt for dig og synd for Astrid, og at du gerne vil ud blandt andre. Ellers får man pip

Kram Line

Anmeld

2. marts 2011

Siber

linemus skriver:

Hej Siber

Hvor gammel er det nu, Astrid er nu? 3 mdr.?

Sofie har haft lidt af det samme, men ikke helt så slemt. Jeg husker især et par episoder, og det har været omkring hendes 3 mdr. Hun brød sig ikke om at være i større forsamlinger, blev meget pivet og græd og skulle i hvert fald ikke over til andre. Jeg brugte viklen meget, så hun kunne få min tryghed.

Det har ikke været så galt i mindre forsamlinger, som jeg kan høre, det er for Astrid, men hun kan stadig blive pylret, når vi er i mødregruppe, hvilket hun slet ikke er hjemme. Også til trods for, at de andre børn sover, og vi bare sidder 3 voksne og snakker lige så stille.

Jeg er sikker på, tryghed er nøgleordet, og så bliver det formentlig bedre med tiden. Sofie er i hvert fald blevet meget bedre ude. Jeg kan godt forstå, det er hårdt for dig og synd for Astrid, og at du gerne vil ud blandt andre. Ellers får man pip

Kram Line

Hej Line,

Astrid er nu 4 mdr!

I går var vi til fys time i en gruppe, og hun stor hylede/skreg i 15 min, så stoppede hun og var blid som et lam. Men der skulle ikke de store udskejelser til, så kom mulen nedad igen.

I dag var jeg i træningscenter, og hun blev passet i centeret, og det gik rigtig fint. Jeg havde taget hendes lift med, så der var noget trygt, og det gik bare rigtig godt.

Jeg håber at det vender nu, men jeg er selvfølgelig opmærksom, og forsøger at skræme hende mest muligt!

Med Alma og Johanna kom reaktionen når vi kom hjem, men med Astrid er reaktionen lige med det samme!

Tak for svar

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.