hjælp erfarne mødre, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Siber

Hej,

Håbder det er ok med baby spørgsmål her, da det er her jeg er mest tryg!

Astrid kan bare ikke lide at være fremmede steder. I dag måtte jeg gi op, og gå hjem fra mødregruppe. Hun hyl skriger når vi er andre steder end hjemme.

Først troede jeg det var tilfædigt, ondt i maven el lig. Men nu er det bare 5 gang i træk(mindst), hvor det sker!

Hvad gør man???

Knus Siber, der er lidt frustreret!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Marco2

ANer det ikke men vil dal ige gi' et 

Hvornår startede du i MG?

Kan ikke forstå jeg ikke har hørt noget endnu hvor Smilla er 6 uger.

AG

Anmeld

28. februar 2011

Siber

Marco2 skriver:

ANer det ikke men vil dal ige gi' et 

Hvornår startede du i MG?

Kan ikke forstå jeg ikke har hørt noget endnu hvor Smilla er 6 uger.

AG

Tak, det er virkelig frustrerende, og jeg aner virkelig ikke mine levende råd. Jeg kan jo ikke bare isolere os, det går jo ikke!!! Måske man bare skal tage mere ud, og øve os!

Vi startede i mødregruppe da Astrid var 14 dage ca. Men vi er en gruppe hvor de er alt fra 4 mdr til 6 mdr. Så jeg tror at de her på Nesbru har ventet til vi var mange nok.

Spørg el ring til din sundhedsplersker, nogen har det med at glemme en!!!

Knus Siber

Anmeld

28. februar 2011

Mary

Hvis hun ikke kan lide det, så er det nok fordi hun bliver overstimuleret, og så ville jeg nok ikke træne det, men respektere det  Det er jo hendes måde at sige fra på - altså ved at græde. 

Men derfor skal det ikke forståes sådan, at jeg ikke kan forestille mig hvor træls det er at føle sig indespærret med en baby!! (tro mig, det kan jeg). Men med lidt tid med ro og regelmæssighed hjemme, kan det jo være hun bliver mere tryg udenfor huset også 

Anmeld

28. februar 2011

Muffinmus

læg mærke til flere ting

om hun lige har sovet når hun kommer derhen så hun er frisk

eller om hun burde sove og derfor er for træt

om hun sover når i tager derhen og vågner op derhenne blandt de andre. osv

Og vil du hygge med de andre så giv hende et godt langt morgenmad og så kan det være hunb går kold når i skal i mødregruppen:-)

Og elelrs er der jo nogle børn der bare er super sensitive og ikke magter flere folk på en gang, ofte for tidligt fødte men det kan jo også ramme andre i ny og næ.

Anmeld

28. februar 2011

Kaufie

Er det foregået over længere tid? Ellers tænker jeg udviklingsspring, hvor de små jo af og til får de der omklamrende perioder, hvor der helst ikke skal ske for meget og kun moar dur. Vidunderligeuger.dk

Anmeld

28. februar 2011

Grynt

Mary skriver:

Hvis hun ikke kan lide det, så er det nok fordi hun bliver overstimuleret, og så ville jeg nok ikke træne det, men respektere det  Det er jo hendes måde at sige fra på - altså ved at græde. 

Men derfor skal det ikke forståes sådan, at jeg ikke kan forestille mig hvor træls det er at føle sig indespærret med en baby!! (tro mig, det kan jeg). Men med lidt tid med ro og regelmæssighed hjemme, kan det jo være hun bliver mere tryg udenfor huset også 

Er absolut enig med dig. Jeg hælder også til hun måske bliver overstimuleret....al respekt  Måske turene i mødregruppen kunne skæres lidt ned i tid, var det måske en mulighed?

knus

Anmeld

28. februar 2011

Siber

Mary skriver:

tak for svar!

Jeg har jo selv tænkt tanken. Vi er meget her hjemme, fordi jeg ikke kan gå på cafe el lig, eller gå i center fordi der er så forpulet meget sne og is glat, men hver mandag går vi i mødregruppe. Jeg synes nu her er ro og vi har de samme rutiner osv, og hjemme er hun helt anderledes. Men jo vi må bare gå stille frem, og respektere og hjælpe Astrid med at skærme for indtryk!!!

Ja det kan godt lyde som om vi skal gå i træningslejer, men det var nu ikke såden, bare gå på små besøg, hvor der ikke er så mange!

Anmeld

28. februar 2011

Siber

MariaE skriver:

læg mærke til flere ting

om hun lige har sovet når hun kommer derhen så hun er frisk

eller om hun burde sove og derfor er for træt

om hun sover når i tager derhen og vågner op derhenne blandt de andre. osv

Og vil du hygge med de andre så giv hende et godt langt morgenmad og så kan det være hunb går kold når i skal i mødregruppen:-)

Og elelrs er der jo nogle børn der bare er super sensitive og ikke magter flere folk på en gang, ofte for tidligt fødte men det kan jo også ramme andre i ny og næ.

Tak for svar!!

Hun sover når vi går afsted, og sover så som regel videre, vågner op i sin vogn, jeg tager hende ind, og alt er ok, men lige så snart jeg tager hende ud af voksien, så starter hun - det lille pus!!

Jeg skal på helsestation i morgen, så må jeg lige tale med sundhedsplejersken!

Hun er født i uge 36+5, så det er ikke så tidligt, men hun har altid været lidt skeptisk overfor fremmede, også sin far, men det er nu blevet bedre!!

Anmeld

28. februar 2011

Siber

Kaufie skriver:

Er det foregået over længere tid? Ellers tænker jeg udviklingsspring, hvor de små jo af og til får de der omklamrende perioder, hvor der helst ikke skal ske for meget og kun moar dur. Vidunderligeuger.dk

Det har vel været en lille måned nu, og måske længere end det, men nu er det bare helt vildt. Hun bliver virkelig ulykkelig, stakkels barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.