Omg!!!! that bitch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Og igen: Jeg kan SAGTENS forstå dig. Og ja, sørg nu for at rase ud de rigtige steder. Fx lige her... 

Det skal jeg nok
Og tak igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Kildebakken

Den sværeste øvelse vil nok være at bide tænderne sammen og være den voksne.

Det lyder til at i får trådt hinanden over fødderne, når i kommunikerer om drengen. Måske er det ikke alt det han fortæller jer, som skal gives videre. Hun ved jo godt det er forkert at skændes foran ham, så lad være med at nævne det, det gavner jo ikke jeres forhold på nogen måde! Glæd jer over at i har et tillidsfuldt barn, der fortæller jer, hvad der hænder i hans liv og hjælp ham med at forstå det, som i allerede gør så fint!

Det bør være sådan at i hver især kan bestille rejser, som er længere end en uge. Selvom hun før har opført sig barnligt, ville jeg stille med det gode eksempel og lade hende få ferien. Sorry to say, men der bliver lidt - "hvis hun må så må jeg også" - argumentation over det! 

KH

Anmeld

28. februar 2011

Anonym

Kan godt forstå, at bølgerne kan gå højt, når der er følelser involveret, MEN

helt ærligt, så synes jeg ikke, det hele lyder så slemt. Jeg tænker derimod, at du og din mand måske bare burde nyde, at I selv har det så godt sammen, og så lade barnets mor få de ferieuger, hun gerne vil.  - I har jo alligevel ikke selv lagt planer for netop de uger endnu.  Så hvorfor ikke føje hende, hvis det kan hjælpe på stemningen?

Tænk altid på barnet. Og eftersom I er glade i jeres forhold er det nu, I kan vise det vigtige overskud, som ethvert barn bør opleve.

Så ras endelig ud - fx her på baby.dk - men vend den anden kind til irl.  - Det er mit råd.

Er i det store hele enig med dig. Så dette er ikke en argumentation, også bare et hjertesuk.

Der er bare noget umanerlig provokerende i, at mandens eks-kæreste både kan og vil bestemme hvornår man skal på ferie. Det er voldsomt provokerende, at mandens eks. har en så stor del i ens hverdag, at det på sin vis er hende der styrer den. Som papmor skal man bare æde så mange kameler, mens man smiler sødt, tager tævene og bare vender den anden kind til.

I mit stille sind er jeg så også ret overbevist om, at enkelte eks-hekse NYDER den magt

Min eks-heks nægtede altid at hjælpe da ungerne boede hos hende. Hvilket også vil sige, at hun krævede at min mand kørte hen og hentede sine børn til samvær hos hende, i et vejr hvor al udkørsel var frarådet. Resultat? Bil endte i autoværnet på motorvejen, det kunne have gået grusomt galt!!

Og ja, vi har selv valgt det, og ja det er det bedste for børnene.... MEN! ARRRGHHHHH!

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er i det store hele enig med dig. Så dette er ikke en argumentation, også bare et hjertesuk.

Der er bare noget umanerlig provokerende i, at mandens eks-kæreste både kan og vil bestemme hvornår man skal på ferie. Det er voldsomt provokerende, at mandens eks. har en så stor del i ens hverdag, at det på sin vis er hende der styrer den. Som papmor skal man bare æde så mange kameler, mens man smiler sødt, tager tævene og bare vender den anden kind til.

I mit stille sind er jeg så også ret overbevist om, at enkelte eks-hekse NYDER den magt

Min eks-heks nægtede altid at hjælpe da ungerne boede hos hende. Hvilket også vil sige, at hun krævede at min mand kørte hen og hentede sine børn til samvær hos hende, i et vejr hvor al udkørsel var frarådet. Resultat? Bil endte i autoværnet på motorvejen, det kunne have gået grusomt galt!!

Og ja, vi har selv valgt det, og ja det er det bedste for børnene.... MEN! ARRRGHHHHH!

Ja det virker virkelig som om hun for en eller anden syg form for fornøjelse at gøre alt så besværligt som overhoved muligt

undskyld mit franske, men f*** en mødfi***

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Den sværeste øvelse vil nok være at bide tænderne sammen og være den voksne.

Det lyder til at i får trådt hinanden over fødderne, når i kommunikerer om drengen. Måske er det ikke alt det han fortæller jer, som skal gives videre. Hun ved jo godt det er forkert at skændes foran ham, så lad være med at nævne det, det gavner jo ikke jeres forhold på nogen måde! Glæd jer over at i har et tillidsfuldt barn, der fortæller jer, hvad der hænder i hans liv og hjælp ham med at forstå det, som i allerede gør så fint!

Det bør være sådan at i hver især kan bestille rejser, som er længere end en uge. Selvom hun før har opført sig barnligt, ville jeg stille med det gode eksempel og lade hende få ferien. Sorry to say, men der bliver lidt - "hvis hun må så må jeg også" - argumentation over det! 

KH

hun må med hjertens gerne bestille ferie i længere end en uge, jeg synes bare også man skal have lidt hjerne og spørger den anden part først ind man bestiller, da det også kommer til at påvirke ham.

Grunden til at vi siger det til hende, det er så hun er klar over at det gør ham ked af det så hun lige viser ham lidt hensyn. For det er ikke første gang han er ked over det desværre. Men som sådan, så nej skulle vi måske ikke nævne det og jo så alligevel. For det er jo drenge det går ud over, som det jo for alt i verden ikke må, når det ikke handler om ham...

Anmeld

28. februar 2011

Tkcuf

Fuck hvor lyder i barnlige begge to! Sorry MIT franske- men stakkels børn der skal trækkes med jeres barnligheder!

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Dusty skriver:

Fuck hvor lyder i barnlige begge to! Sorry MIT franske- men stakkels børn der skal trækkes med jeres barnligheder!

svar udbedes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.