Ja undskyld men skriver lige ano...
Men jeg har en dejlig dejlig mand, vi har som mange andre haft vores at slås med, men nu køre vores forhold igen bare på skinner hvilket jeg er så lykkelig for. Vi har været sammen i 5 år og gift i snart et år, men før vi blev gift havde vi lidt problemer, med en overraskende graviditet og love problems. Så nogle gange kunne vi godt komme til at skændes foran hans delebarn
Og det ved jeg godt er virkelig forkert og han blev selvfølgelig ked af det. Hans mor snakkede så åbenbart med ham, han er 7 år gammel, og fortalte at nogle gange skal voksne bare ikke bor sammen og alt muligt andet fis! Det fik hun jo så en skider over for hvis hun ikke har del i situationen skal hun slet ikke begynde at forklare ham om os. Og vi bad hende om at sige det til os hvis han havde nævnt noget, så skulle vi nok selv forklare ham det ! 
Men selvfølgelig har vi på intet tidspunkt skændtes foran ham igen, for det skal han ikke opleve igen! Starkelse lille dreng.
Men men men, det var bare lidt for historie. Det skal også lige siges at mig og moren alrdig har kunne sammen fordi hun fra dag 1 af, prøvet at ødelægge mig og min mands forhold.
Anyway, nu er han rigtig ked af at at hans mor og Biib (nævner ingen navne) skændes rigtig meget så han og den nye baby derhjemme begynder at græde. Og der sagde jeg til ham:
Ved du hvad, det skal du slet ikke være ked af, nogle gange så kan man godt blive lidt sure på hinanden, ligesom mig og far. Jeg synes også nogle gange at far er lidt dum og så siger jeg, ihh hvor er du dum, men jeg mener det slet ikke. for jeg synes jo far er rigtig sød. Det er jo bare fordi jeg lige bliver lidt sur på ham. Ligesom da du blev sur på biib over i fritten, men ham leger du stadig med ik? Og du skal altid huske at mot og biib elsker dig rigtig meget og de er aldrig sure på dig.
Jeg ved ikke med jer, men det synes jeg godt selv jeg kunne tillade mig at sige uden at træde nogle over tærene ?
Vi sender hendes så en sms besked om at han har været lidt ked af at de har skændtes om hun ikke selv lige vil snakke med ham om det. _ får det her beskidte svar tilbage, at det rager slet ikke os os vi vi skal bare holde vores kæft og blande os udenom. !
Jeg tænker bare WTF?
Yderligere sende hun en mail at hun gerne vil holde sommerfeire med ham i uge 30 - 32 (vi har ham i de lige uger), Så vi skriver selvfølgelig at vi lige skal se på vores feire kalender, om det også pase ind i her. og får dette svar - Det vil jeg skide på om det gør, i har ikke givet udtryk for at i skulle på feire endnu og nu har jeg bestil, så det er der vil holder ferie med ham.
NO freaking way Bitch, the fight is on!
Ej undskyld mit franske men jeg er bare så gal, er men bare lige ligeglad med andre end sig selv så?
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg jeg er bare så bitter og vred lige nu, og den F******* kælling skal bare ikke have sin vilje denne her gang!