Omg!!!! that bitch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld men skriver lige ano...

Men jeg har en dejlig dejlig mand, vi har som mange andre haft vores at slås med, men nu køre vores forhold igen bare på skinner hvilket jeg er så lykkelig for. Vi har været sammen i 5 år og gift i snart et år, men før vi blev gift havde vi lidt problemer, med en overraskende graviditet og love problems. Så nogle gange kunne vi godt komme til at skændes foran hans delebarn  Og det ved jeg godt er virkelig forkert og han blev selvfølgelig ked af det. Hans mor snakkede så åbenbart med ham, han er 7 år gammel, og fortalte at nogle gange skal voksne bare ikke bor sammen og alt muligt andet fis! Det fik hun jo så en skider over for hvis hun ikke har del i situationen skal hun slet ikke begynde at forklare ham om os. Og vi bad hende om at sige det til os hvis han havde nævnt noget, så skulle vi nok selv forklare ham det !

Men selvfølgelig har vi på intet tidspunkt skændtes foran ham igen, for det skal han ikke opleve igen! Starkelse lille dreng.

Men men men, det var bare lidt for historie. Det skal også lige siges at mig og moren alrdig har kunne sammen fordi hun fra dag 1 af, prøvet at ødelægge mig og min mands forhold.

Anyway, nu er han rigtig ked af at at hans mor og Biib (nævner ingen navne) skændes rigtig meget så han og den nye baby derhjemme begynder at græde. Og der sagde jeg til ham:

Ved du hvad, det skal du slet ikke være ked af, nogle gange så kan man godt blive lidt sure på hinanden, ligesom mig og far. Jeg synes også nogle gange at far er lidt dum og så siger jeg, ihh hvor er du dum, men jeg mener det slet ikke. for jeg synes jo far er rigtig sød. Det er jo bare fordi jeg lige bliver lidt sur på ham. Ligesom da du blev sur på biib over i fritten, men ham leger du stadig med ik? Og du skal altid huske at mot og biib elsker dig rigtig meget og de er aldrig sure på dig.

Jeg ved ikke med jer, men det synes jeg godt selv jeg kunne tillade mig at sige uden at træde nogle over tærene ?

Vi sender hendes så en sms besked om at han har været lidt ked af at de har skændtes om hun ikke selv lige vil snakke med ham om det. _ får det her beskidte svar tilbage, at det rager slet ikke os os vi vi skal bare holde vores kæft og blande os udenom. !  Jeg tænker bare WTF?

Yderligere sende hun en mail at hun gerne vil holde sommerfeire med ham i uge 30 - 32 (vi har ham i de lige uger), Så vi skriver selvfølgelig at vi lige skal se på vores feire kalender, om det også pase ind i her. og får dette svar - Det vil jeg skide på om det gør, i har ikke givet udtryk for at i skulle på feire endnu og nu har jeg bestil, så det er der vil holder ferie med ham. NO freaking way Bitch, the fight is on!

Ej undskyld mit franske men jeg er bare så gal, er men bare lige ligeglad med andre end sig selv så?

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg jeg er bare så bitter og vred lige nu, og den F******* kælling skal bare ikke have sin vilje denne her gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

mortil3trustrup

Er der papir bestemt samvær?

For hvis der er så burde der stå i papirerne at mor det ene år må bestemme hvornår de holder ferie uden at i kan gøre noget altså at hun har første ret. og i har så første ret det næste år.

Men hun er da mega træls i skrev jo blot så hun var klar over det. Og blot for at hjælpe hende ikke andet. GRR træls med trælse xér der spøger hele tiden.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

mortil3trustrup skriver:

Er der papir bestemt samvær?

For hvis der er så burde der stå i papirerne at mor det ene år må bestemme hvornår de holder ferie uden at i kan gøre noget altså at hun har første ret. og i har så første ret det næste år.

Men hun er da mega træls i skrev jo blot så hun var klar over det. Og blot for at hjælpe hende ikke andet. GRR træls med trælse xér der spøger hele tiden.

De har været i statsforvaltningen og fået lavet en aftale, men der står ikke noget med hvem der har første ret kun at de hver i sær har 3 uger til sommer, som de skal aftale og være enige med henanden om.

Men det er jo et kæmpe problem at blive enige, hvis man ikke kan snakke sammen

Anmeld

28. februar 2011

mortil3trustrup

Anonym skriver:

De har været i statsforvaltningen og fået lavet en aftale, men der står ikke noget med hvem der har første ret kun at de hver i sær har 3 uger til sommer, som de skal aftale og være enige med henanden om.

Men det er jo et kæmpe problem at blive enige, hvis man ikke kan snakke sammen

Det er et meget stort problem ja. Syns da helt bestemt bare i skal få sat en aftale ind om at det ene år vælger i først og det andet år gør i. Det plejer at hænge sammen med at det år mor skal have barn i vinter og efterårs ferie er det også hende der må vælge først med hensyn til sommer ferie.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

mortil3trustrup skriver:

Det er et meget stort problem ja. Syns da helt bestemt bare i skal få sat en aftale ind om at det ene år vælger i først og det andet år gør i. Det plejer at hænge sammen med at det år mor skal have barn i vinter og efterårs ferie er det også hende der må vælge først med hensyn til sommer ferie.

Alle de øvrige ferie er delt ud og skifter så hvert år og sommerferien har aldrig været et problem, hun plejer at rejse i starten og vi i slutningen, sådan har det være de sidste 5 år.

Så forstår slet ikke, hvordan man ikke kan sige til sig selv, hmm måske jeg lige skulle hører de andre først om deres planer?

Anmeld

28. februar 2011

Frk. Himmelblå

Kan godt forstå, at bølgerne kan gå højt, når der er følelser involveret, MEN

helt ærligt, så synes jeg ikke, det hele lyder så slemt. Jeg tænker derimod, at du og din mand måske bare burde nyde, at I selv har det så godt sammen, og så lade barnets mor få de ferieuger, hun gerne vil.  - I har jo alligevel ikke selv lagt planer for netop de uger endnu.  Så hvorfor ikke føje hende, hvis det kan hjælpe på stemningen?

Tænk altid på barnet. Og eftersom I er glade i jeres forhold er det nu, I kan vise det vigtige overskud, som ethvert barn bør opleve.

Så ras endelig ud - fx her på baby.dk - men vend den anden kind til irl.  - Det er mit råd.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Kan godt forstå, at bølgerne kan gå højt, når der er følelser involveret, MEN

helt ærligt, så synes jeg ikke, det hele lyder så slemt. Jeg tænker derimod, at du og din mand måske bare burde nyde, at I selv har det så godt sammen, og så lade barnets mor få de ferieuger, hun gerne vil.  - I har jo alligevel ikke selv lagt planer for netop de uger endnu.  Så hvorfor ikke føje hende, hvis det kan hjælpe på stemningen?

Tænk altid på barnet. Og eftersom I er glade i jeres forhold er det nu, I kan vise det vigtige overskud, som ethvert barn bør opleve.

Så ras endelig ud - fx her på baby.dk - men vend den anden kind til irl.  - Det er mit råd.

Ja men når man har brugt 5 år hvor hun bare har fået lov at køre sit eget show, bestemt hvor han skulle gå i børnehaven, skole og frit (langt væk fra os) Så drenge skal op kl. 5 om morgen i de uger han er hos os.

Har planlagt sit bryllup i vores uge, velviden at vi skulle på feire, så vi måtte afbestille og rykke for hun kunne få ham med.

Svinet far og bounus moren til at sagt at hun ikke synes jeg er sød til drengen. Hun har altid fået sin vilje, fået lov at få ham ekstra, og selvom vi aldrig har fået ham bare en a de gange vi har spurgt om vi kunne få ham med et sted.

Drenge gå i for småt hullet tøj og da hun ikke kunne få børnebidrag mere, fra os fordi vi har ham lige så meget, var hendes reaktion at nu kunne de ikke betale deres feire, tak for lort.

Så har jeg ikke det storer overskud til at bare endnu engang give hende hendes vilje, og bare sidde tilbage og lade hende forsætte sit eget løb. Uden at tænke på andre end sig selv.

Sønnen går også i speciel klasse og har problemer med sin udvikling og har brug for meget omsorg, som hun slet ikke tager højde for.
Så overskud til hende er der ikke meget af

Anmeld

28. februar 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja men når man har brugt 5 år hvor hun bare har fået lov at køre sit eget show, bestemt hvor han skulle gå i børnehaven, skole og frit (langt væk fra os) Så drenge skal op kl. 5 om morgen i de uger han er hos os.

Har planlagt sit bryllup i vores uge, velviden at vi skulle på feire, så vi måtte afbestille og rykke for hun kunne få ham med.

Svinet far og bounus moren til at sagt at hun ikke synes jeg er sød til drengen. Hun har altid fået sin vilje, fået lov at få ham ekstra, og selvom vi aldrig har fået ham bare en a de gange vi har spurgt om vi kunne få ham med et sted.

Drenge gå i for småt hullet tøj og da hun ikke kunne få børnebidrag mere, fra os fordi vi har ham lige så meget, var hendes reaktion at nu kunne de ikke betale deres feire, tak for lort.

Så har jeg ikke det storer overskud til at bare endnu engang give hende hendes vilje, og bare sidde tilbage og lade hende forsætte sit eget løb. Uden at tænke på andre end sig selv.

Sønnen går også i speciel klasse og har problemer med sin udvikling og har brug for meget omsorg, som hun slet ikke tager højde for.
Så overskud til hende er der ikke meget af

Uha, kan godt forstå dig. Det kan ikke være let.

Men tænk sådan her på det: Du gør noget super godt for drengen, hvis du også sørger for, at hans mor har det godt. Kælling eller ej.

Så længe hun da behandler ham godt..?

Hun lyder vildt barnlig og som om, hun har mange følelser i klemme og bristede drømme. Lad det ikke ødelægge jeres gode forhold eller jeres forhold til drengen.

Jeg mener fortsat: Du kan sagtens have ret, selvom du ikke insisterer på at have det! 

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Uha, kan godt forstå dig. Det kan ikke være let.

Men tænk sådan her på det: Du gør noget super godt for drengen, hvis du også sørger for, at hans mor har det godt. Kælling eller ej.

Så længe hun da behandler ham godt..?

Hun lyder vildt barnlig og som om, hun har mange følelser i klemme og bristede drømme. Lad det ikke ødelægge jeres gode forhold eller jeres forhold til drengen.

Jeg mener fortsat: Du kan sagtens have ret, selvom du ikke insisterer på at have det! 

Ihhhhh hvor du irriterer mig, Men gud hvor har du ret

Nogle gange skal man vel også bare rase ud, men jeg kan godt se hvad du mener. Jeg tror også bare det er fordi jeg har ønsket så længe at der kunne være fred imellem os, men så kommer der bare en ny ting og så en ting osv osv

Men ja, så længe vi passer godt på ham når han er her, og hun også gør det rart for ham. SÅ kan man vel ikke gøre så meget indtil han selv kan betsmeme hvor han vil være

Tak fordi du er sådan et rart og forstående menneske

Anmeld

28. februar 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ihhhhh hvor du irriterer mig, Men gud hvor har du ret

Nogle gange skal man vel også bare rase ud, men jeg kan godt se hvad du mener. Jeg tror også bare det er fordi jeg har ønsket så længe at der kunne være fred imellem os, men så kommer der bare en ny ting og så en ting osv osv

Men ja, så længe vi passer godt på ham når han er her, og hun også gør det rart for ham. SÅ kan man vel ikke gøre så meget indtil han selv kan betsmeme hvor han vil være

Tak fordi du er sådan et rart og forstående menneske

Og igen: Jeg kan SAGTENS forstå dig. Og ja, sørg nu for at rase ud de rigtige steder. Fx lige her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.