Er alle fra NB egentlig kommet med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

hvor har du smidt den.,...for det er ikke på nb....den er da væk, med mindre det er dig med modelervoksen...lol

det er svar til Kris: Øhh hvad skal....

den er ikke slettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Loggidut

ah ok....lol...troede det var et nyt indlæg...lol...fedt marie! du har krummer...maybe...lol

Anmeld

22. februar 2008

Grynt

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Nixen! Har lige været inde og lure... Jeanette78 savner os meget.:'( Hun ved ikke hvor vi er. Jeg tør ikke at skrive hvor vi er. Af skræk for blokering..:S Hvis nu der var en herinde som alligevel er blokeret eller som er knas rav ruskende ligeglad med at blive det, som kunne skrive til hende derinde... Knus fra Helle... [/citat] Så nu har jeg skrevet en besked på NB og så vil jeg sk*de på om jeg bliver permenent slettet eller noget....de kan da bare komme an ;) For jeg véd de har mere brug for mig end jeg for dem ;) Sådan!!! :P

Anmeld

22. februar 2008

BellaT

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Nixen! Har lige været inde og lure... Jeanette78 savner os meget.:'( Hun ved ikke hvor vi er. Jeg tør ikke at skrive hvor vi er. Af skræk for blokering..:S Hvis nu der var en herinde som alligevel er blokeret eller som er knas rav ruskende ligeglad med at blive det, som kunne skrive til hende derinde... Knus fra Helle... [/citat] Så nu har jeg skrevet en besked på NB og så vil jeg sk*de på om jeg bliver permenent slettet eller noget....de kan da bare komme an ;) For jeg véd de har mere brug for mig end jeg for dem ;) Sådan!!! :P[/citat] Super! Kom da lige i tanke om at en der er blokeret jo ikke kan skrive:$. Ha Ha. Hvor dum kan man lige være? Så dum åbenbart.:)) Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.