Er alle fra NB egentlig kommet med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Rasmine

Og er der nogen som har været derinde og snuse?

Mette - nysgerrig og lidt mere på højkant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

BellaT

Nixen! Har lige været inde og lure... Jeanette78 savner os meget.:'( Hun ved ikke hvor vi er. Jeg tør ikke at skrive hvor vi er. Af skræk for blokering..:S Hvis nu der var en herinde som alligevel er blokeret eller som er knas rav ruskende ligeglad med at blive det, som kunne skrive til hende derinde... Knus fra Helle...

Anmeld

21. februar 2008

Rasmine

Jeg er ligeglad med om jeg bliver blokeret, men hvis jeg skriver det, bliver det jo nok slettet inden hun læser det.
Vil du da blive på NB siden du er bange for at bli blokeret?

Måske der er nogen som har hende på messenger el. lign?
Er hun der nu?

Anmeld

21. februar 2008

Rasmine

Hvis du vil blive der, kan du så ik bare bede om hendes messenger-adresse, eller mobil nummer, og så bibbe til hende at vi er her?

Anmeld

21. februar 2008

BellaT

Ja jo nej. Jeg vil helt sikkert bruge denne side. Og ikke netbaby. Men alligevel vil jeg ikke blokeres derfra. :S Ubeslutsom chicken? Jep. Kan se at hun har skrevet i eftermiddags. Spørger hvor vi er og er helt deprimeret. Meget sørgeligt.:'( Så hun er nok ikke på nu. Ja, man skal nok skrive når hun er der. Ellers når hun ikke at læse det inden nb-policen har været der.:@ Det gælder vel også når man beder om messenger-adresse. Mon ikke? Når de er så emsige. De ser vel spøgelser overalt. Med god grund:)). Ved ikke hvor meget jeg er på imorgen. Men skal da nok lige kigge derind.

Anmeld

22. februar 2008

Mie A

Jeg fandt hendes email adresse inde på IG, har lige skrevet en mail til hende, så hun ved hvor vi er.

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

skide godt med mail...jeg har lige bedt hende tilføje mig på msn...så kan jeg også give hende besked...

knus fra sloggi...som stadig tror vi får de sidste med8D

Anmeld

22. februar 2008

Louise mortil4

jeg er i hvertfadl kommet med, selv om jeg har skiftet navn fra m-louise. Men jeg er stadig den samme luna person hi hi 8D

Anmeld

22. februar 2008

ivfmarie

jeg har lige lagt en lille hilsen til én der spørger hvad "the other site" er...

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

hvor har du smidt den.,...for det er ikke på nb....den er da væk, med mindre det er dig med modelervoksen...lol

ivfmarie skriver:

jeg har lige lagt en lille hilsen til én der spørger hvad "the other site" er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.