Hjælp mig lige med en lille ting :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

mariamiss6

Hm altså, Mikkel og jeg er jo ikke nået der til endnu lissom...

Som du ved, ville den samtale mellem Kenneth og jeg have gjort tingene MEGET værre...

Jeg er jo lidt tilhænger af det der med, at man skal dyrke sex, hvis der lægges op til det, og der i virkeligheden ikke er noget i vejen for at gøre det. Fordi jeg tror på at sex avler sexlyst. Så hvis man i perioder ikke har lyst, og den anden part tydeligt viser lysten til det, så skal man måske nogle gange lade sig bare tage imod til at starte med, og inden der er gået ret mange minutter, så har man det jo dejligt i det alligevel...

MEN, ud over det, så er jeg også STOR tilhænger af at blive gramset på... Nu ved jeg ikke hvordan du har det med at blive gramset på, i forbifarten sådan, og om Tom gider gøre det.

Men altså, jeg synes da det er skønt (og har altid syntes det) at man lige får et klem i ballen, når man giver et flygtigt kys eller kram, eller når han liiiige går forbi, mens man rører i sovsen.... 

Det gør Mikkel rigtig meget, både fordi vi jo stadig er nyforelskede, men også fordi jeg har fortalt ham, at jeg godt kan lide det, og også på den måde holder lysten oppe, selvom man liiiige skulle være lidt for træt en dag, og må springe over. 

Altså, har man tid til at stoppe op, og bide af hinanden, bør man måske i stedet for, lige nive i ballen, og smile bredt

Præcis hvad man kan sige i stedet for, hvis man ikek kan finde ud af at sige "Jeg ville fandme gerne knalde dig lige nu" er jo lidt svært, fordi det er individuelt hvad der virker for hver især, og hvem der kan sige hvad, hvornår....

Den jeg selv bruger oftest, er måske mere en hentydning end et direkte ønske om at knalde...

Jeg siger gerne "gider du ikke lige nusse mig?" Fordi det jo oftest ender sådan at hænderne selv finder vej til mere. Men jeg er jo også TOSSET med at blive nusset. Hvis nus ikke virker for jer, så er det jo ikke sådani skal sige... 

Og altså, ja, jeg/vi bruger rigtig meget gramseri... Man kan jo komme til at gribe ham lidt om bollerne, mens man alligevel lige giver et kys eller et kram, eller bare står tæt nok på til at nå... Så er det jo liiiidt oplagt, at man nemt kunne gøre noget ud af det senere

Det samme gjorde Kenneth og jeg.... Det stoppede vi aldrig med, og det har altid holdt liv i det, både i de stille perioder, og i de høj-aktive perioder.....

Men ja, man kunne jo godt spørge hinanden, om ikke man skulle gå tidligt i seng... 

Har i slet ikke mulighed for at komme ud-ud??? Altså, er det ikke det værd at få Frigg og Idun passet i ny og næ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.