Altså - I kender sikkert de der perioder, hvor man har pisse meget om ørerne og det der med sex og de sjove ting, bliver nedprioriteret lidt...
Det gør så ofte, at man kommer til at gå og hakke på hinanden og det skaber en negativ spiral, fordi man får endnu mindre overskud osv, hvis man så ikke får dyrket hinanden.
Når så manden kommer og siger til én: 'Ihhh jeg får for lidt!' - Så har jeg den reaktion at jeg tænder af!! Jeg bliver hamrende irriteret, fordi for mig viser sætningen: Altså - jeg regner ikke med at du har noget begær og i øvrigt er det mig der er underernæret sexuelt...
I weekenden her, har vi så taget tyren ved hornene
Altså natten mellem fredag og lørdag solgt nattesøvnen til fordel for indvielse af det nye soveværelse
hehe og været på date idag, med kurbad og Friggsebassen passet 2 timer mere end middagslur (uhhh endda bedstefar alene hjemme med Frigg hihi. Men det gik godt).
Det var tiltrængt og en super dejlig vitamin indsprøjtning til kærligheden og alt det dersens halløj.
Men vi havde så en snak om, de der ting vi går og siger til hinanden og hvordan vi skal få mere kvalitets sex ind i vores forhold, selv i de stressede perioder, hvor det ofte har endt med en kedelig 10-15 min ting på sofaen 
Han sagde, at han gerne ville have at jeg skulle flirte lidt mere med ham om aftenen, end bare at sidde i nattøj også sige: Går du ikke lige i bad, for så fik han ikke lyst til at gå i bad og jeg sagde til ham at jeg ville ønske at han ikke kom med den sætning: 'ihhh jeg får for lidt' - fordi jeg for det første tænder af og for det andet bliver ked af det, fordi jeg jo TILSVARENDE får for lidt... mmm...
Så siger han så: Men det betyder jo: Jeg vil ha dig kvindemenneske
- Men det er jo i hvertfald en kedelig måde at udtrykke det på.
Så vi blev enige om at hvis jeg kom på en positiv sætning til at sige: Jeg får for lidt på - så ville han rigtig gerne bytte den ud 
Så er det der, jeg rigtig gerne vil have alle jeres skønne dejlige, 'Jeg får for lidt'-sætninger, der er vendt i en positiv tone...
Hvad siger du til din partner? Hvad siger h*n til dig? Hvad kunne du godt tænke dig h*n sagde??? 
Vil gerne have lidt inspiration, her en søndag aften, hvor man har mere lyst til at knalde - end at manden bare skal på arbejde, efter man har været på date...