Flyve med barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

MorTilGustav

Må man ikke medtage en helt simpel klapvogn (helt sammenklappelig) som håndbagage? Det har vi tænkt os når vi flyver til London med Ryanair i april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Stumpen

Vi havde en gammel klapvogn til at stå i kælderen som vi tog med til Tyrkiet i sommers og ville lade stå dernede.. Vi pakkede den ind i to sorte affaldssække og der skete intet med den...

Anmeld

2. marts 2011

Marco2

MorTilGustav skriver:

Må man ikke medtage en helt simpel klapvogn (helt sammenklappelig) som håndbagage? Det har vi tænkt os når vi flyver til London med Ryanair i april

jo, hvis den kan klappes så meget sammen at den passer på de mål håndbagage skal have? Dvs den skal kunne komme op i "hattehylden". Nogle flyselskaber lader dog klapvogne stå i nogle skabe oppe foran men det er op til flyselskabet. Mener ikke RyanAir tillader det.

AG

Anmeld

20. marts 2011

MorTilGustav

Marco2 skriver:

jo, hvis den kan klappes så meget sammen at den passer på de mål håndbagage skal have? Dvs den skal kunne komme op i "hattehylden". Nogle flyselskaber lader dog klapvogne stå i nogle skabe oppe foran men det er op til flyselskabet. Mener ikke RyanAir tillader det.

AG

Kiggede lige nærmere på min online billet fra RyanAir: "There is no CHECKED/CABIN baggage allowance for infants. However, one fully collapsible pushchair per child may be carried free of charge."

Anmeld

20. marts 2011

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Kiggede lige nærmere på min online billet fra RyanAir: "There is no CHECKED/CABIN baggage allowance for infants. However, one fully collapsible pushchair per child may be carried free of charge."

Ja, en paraplyklapvogn må medtages hos stort set alle. Jeg synes nu det er rart med en "større" vogn, som Laura kan sove i, og jeg har aldrig haft problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.