Flyve med barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.583 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Lunae

Hej Tøser!
Nu skal vores lille familie snart til Skotland og vi har besluttet os for, at tage barnevognen med! Jeg har hørt mange historier om, at barnevognene ikke bliver behandlet særlig godt i flyet og at man kan risikere, at de går i stykker?

Hvad er jeres erfaringer og kan man gøre noget for at undgå det?

HJÆLP!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Lunae

Er der slet ingen, som vil dele ud af deres erfaringer?

Anmeld

27. februar 2011

Livsmor

Har ikke haft barnevognen med, men vores klapvogn. Vi valgte at leje en Airshell, da vores venner´s klapvogn var blevet skadet(havde fået et kraftigt bøj, så den kørte skævt). Min søster valgt for en del år siden at medbringe en gammel altan barnevogn, den klarede turen helt fint.

Men tjek evt. Airshell - eneste ulempe er, at man skal opbevare tasken i ferien.................

Go´ tur :O)

Anmeld

27. februar 2011

Mi

Vi har to gange haft klapvognen med ud at flyve. Vi har pakket den ind i bobleplast og den har ikke taget skade. Min venindes klapvogn blev ødelagt, og hun fik den erstattet. Men man mangler den jo så stadig på ferien. Men jeg ved at man kan leje sådan nogle bokse til at ligge barnevognen i hvor de ikke bliver trykket. Kan bare ikke huske hvad de hedder. Man kan vist bestille dem i forvejen, og så står de i lufthavnen til en når man kommer.

Jeg skal nok lige skrive hvis jeg kommer i tanke om hvad de hedder.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. februar 2011

Mi

28. februar 2011

Majbriteriksen

MarianneSonne skriver:

Der er et link her

http://www.airshells.com/

De virker desværre ikke altid. Vi fløj til Bratislava, og på turen derned så røg det højre forhjul og på turen hjem det venstre baghjul. Den lokale ønskebørn var noget imponeret, da en en akse var bøjet og det troede de slet ikke man kunne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

Monski

Jeg valgte at købe en billig klapvogn på dba, kun til ferien. Så hvis der skete noget var det kun 200,- jeg havde mistet. Man kan få nogle ganske udemærket nogle. Men nu skete der heldigvis ingenting :-)

Anmeld

2. marts 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Hej Tøser!
Nu skal vores lille familie snart til Skotland og vi har besluttet os for, at tage barnevognen med! Jeg har hørt mange historier om, at barnevognene ikke bliver behandlet særlig godt i flyet og at man kan risikere, at de går i stykker?

Hvad er jeres erfaringer og kan man gøre noget for at undgå det?

HJÆLP!!!

Lej en boks. Men der er ingen garantier. Alt bliver kastet rundt, så der er altid en vis risiko

Anmeld

2. marts 2011

Pige2009

Monski skriver:

Jeg valgte at købe en billig klapvogn på dba, kun til ferien. Så hvis der skete noget var det kun 200,- jeg havde mistet. Man kan få nogle ganske udemærket nogle. Men nu skete der heldigvis ingenting :-)

Jeg gjorde det samme og nu har den været i Bulgarien såvel som Holland uden så meget som en ridse

Anmeld

2. marts 2011

Marco2

Til klapvognen havde vi købt bobbelplast og den har været fin hver gang. Hvis du skal have barnevognen/stor klapvogn med så HUSK at tage hjulene AF når den skal med. Det er typisk med hjulene der sker noget. Så de skal af. Også selvom i lejer en airshell.

God tur.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.