p-pille allergi efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

det er helt i orden...

jeg skal have sat en spiral op om nogle uger, har jo en lille en på 2 mnd nu...

og jeg bryder mig heller ikke spor om det, for jeg har oplevet en rædselshistorie på egen krop med den første spiral jeg prøvede, men hvad skal man gøre, når man ikke kan tåle alt det normale, og kondomer er altså for ufedt i længden....

jamen det er jo lige det!!! men ja jeg må jo nok tage en snak med lægen hvis det bliver ved! tak for dine svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

Jeg syntes helt klart du skal tage dig en snak med din læge der kan vejlede dig lidt, jeg kan jo kun skrive ud fra min egen erfaring, og jeg syns det var super nemt at få spiralen i stedet for pillerne... men det er jo et valg man tager

ja.. jeg tager en snak med lægen hvis ikke det bliver bedre snart! det kan jo også være det er noget helt andet der gør mig syg lige nu! har som sagt ikke migræne så det er ikke ligesom jer to der har prøvet det sådan.tak for svar

Anmeld

27. februar 2011

oerbaek

Anonym skriver:

ja.. jeg tager en snak med lægen hvis ikke det bliver bedre snart! det kan jo også være det er noget helt andet der gør mig syg lige nu! har som sagt ikke migræne så det er ikke ligesom jer to der har prøvet det sådan.tak for svar

det var så lidt 

håber du finder ud af hvad det er der driller dig

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Jeg kan ingen p-piller tåle efter jeg har fået Silje, jeg kan simpelthen ikke tåle hormonerne og det er SÅ træls 

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg kan ingen p-piller tåle efter jeg har fået Silje, jeg kan simpelthen ikke tåle hormonerne og det er SÅ træls 

hvordan kommer det til udtryk? har du fået migræne ligesom de andre eller har du andre symptomer? det er da bare skide træls at have det sådan Hvad gør du med prævention, hvis jeg må spørge?

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Anonym skriver:

hvordan kommer det til udtryk? har du fået migræne ligesom de andre eller har du andre symptomer? det er da bare skide træls at have det sådan Hvad gør du med prævention, hvis jeg må spørge?

Jeg blev ulidelig træt, fik kvalme, blev svimmel, slem hovedpine, blackouts, kraftige underlivssmerter ved p-start, ægløsningstidspunkt og mens, så jeg havde omkring 4-5 smertefrie dage hver periode. Mit er så slemt at jeg på ingen måde nogensinde må tage p-piller igen, lægens ordre!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg blev ulidelig træt, fik kvalme, blev svimmel, slem hovedpine, blackouts, kraftige underlivssmerter ved p-start, ægløsningstidspunkt og mens, så jeg havde omkring 4-5 smertefrie dage hver periode. Mit er så slemt at jeg på ingen måde nogensinde må tage p-piller igen, lægens ordre!

av for sa*** stakkels dig altså !!! jeg må tale med lægen! de siger nok jeg skal se tiden an og finde ud af om det er noget andet... tak for svar

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Anonym skriver:

av for sa*** stakkels dig altså !!! jeg må tale med lægen! de siger nok jeg skal se tiden an og finde ud af om det er noget andet... tak for svar

Ja, med mit var de ihvertfald ikke i tvivl, men jeg reagere også meget voldsomt ved ting jeg ikke kan tåle, så det kan måske være lidt svært at danne sig et rigtigt indtryk af det.

Men håber det snart går over og at du finder ud af hvad det er

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.