Babyer over alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er en kvinde på 20 år,  og lad mig sige, jeg har været skruk siden jeg var 15-16 år.

Det er rigtig slemt for tiden. Begge mine søstre er gravide, veninder er gravide..Alle er nærmest gravide!

Hvis jeg ikke havde nogen fornuft, så havde jeg fået børn nu, men (heldigvis) så har min fornuft en stor ting at sige mht. til børn.

Jeg er i et dejligt forhold med min kæreste, som er 24. Han ønsker ikke børn lige nu, og dette accepterer jeg altså. Jeg er også under uddannelse, så det er heller ikke det smarteste lige nu..

Nu må jeg nyde, at jeg skal være moster for første gang, men desværre kommer jeg ikke til at se dem særlig meget De bor på Amager og jeg i Herning.

Nu er jeg ved at læse til pædagog, og der er jo praktiker, hvor man skal ud til børn. Jeg håber lidt, at det kan "holde min skruk nede".

Har I nogle gode råd til man ikke bliver helt skør i hovedet? Hjælper det at passe børn? Omgås børn? Ved I det? For havde nemlig tænkt på det med at passe børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

MaliksMor

Saphiira skriver:

Jeg er en kvinde på 20 år,  og lad mig sige, jeg har været skruk siden jeg var 15-16 år.

Det er rigtig slemt for tiden. Begge mine søstre er gravide, veninder er gravide..Alle er nærmest gravide!

Hvis jeg ikke havde nogen fornuft, så havde jeg fået børn nu, men (heldigvis) så har min fornuft en stor ting at sige mht. til børn.

Jeg er i et dejligt forhold med min kæreste, som er 24. Han ønsker ikke børn lige nu, og dette accepterer jeg altså. Jeg er også under uddannelse, så det er heller ikke det smarteste lige nu..

Nu må jeg nyde, at jeg skal være moster for første gang, men desværre kommer jeg ikke til at se dem særlig meget De bor på Amager og jeg i Herning.

Nu er jeg ved at læse til pædagog, og der er jo praktiker, hvor man skal ud til børn. Jeg håber lidt, at det kan "holde min skruk nede".

Har I nogle gode råd til man ikke bliver helt skør i hovedet? Hjælper det at passe børn? Omgås børn? Ved I det? For havde nemlig tænkt på det med at passe børn..

Hej søde.

Det hjælper rigtig meget at passe børn( gjorde det ihvertfald for mit vedkommene ) specielt hvis man finder en par, som vil ha' passet børne engang om ugen. Jeg passede nogle tvillinger da jeg var 15. dem hentede jeg hver anden dag fra DP. og passede dem også tit i weekenderne. og når jeg havde haft en dag med dem, var jeg smadret også tænker man ikke lige på baby

håber din kæreste snart overgiver sig, så det kan blive din tur

Anmeld

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, jeg tænkte også at børnepasning ville være godt.. Ved bare ikke hvordan jeg skal finde nogle.. Jeg kender ikke rigtig nogle her hvor jeg bor, da jeg ikke har boet her så længe...

Det der bremser er jo selvf. uddannelsen... Ellers havde jeg gjort det, og tror også Min kæreste havde været med til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.