Det er bare så træls (brug for luft)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Ryberg

K&S skriver:

Øv øv, hvor er det bare en træls situation at stå i

Jeg tænkte - har du spurgt din veninde? For ja, hun har jo sin egen dreng, men måske hun alligevel ville have lyst til at hjælpe  

Rigtig god bedring med Lasse og  for at han snart er helt frisk igen...!

Jeg vil ikke bebyrde hende med min syge dreng... det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

K&S

Jeg vil ikke bebyrde hende med min syge dreng... det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.....

Det er ikke altid, at det vi selv ser som en byrde, er en byrde for andre  

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

K&S skriver:

Det er ikke altid, at det vi selv ser som en byrde, er en byrde for andre  

nej det ved jeg godt... men det kan jeg ikke.. hvis nu det havde drejet sig om en 3 timer kunne jeg godt.. men det er en lang dag.. fra 7-16 ..

Anmeld

27. februar 2011

K&S

KittyGirl skriver:

nej det ved jeg godt... men det kan jeg ikke.. hvis nu det havde drejet sig om en 3 timer kunne jeg godt.. men det er en lang dag.. fra 7-16 ..

Du behøver ikke forsvare din beslutning  jeg kan godt forstå, du gerne vil være der for Lasse, det var bare mine tanker, der lige fik luft

Anmeld

27. februar 2011

Ryberg

K&S skriver:

Du behøver ikke forsvare din beslutning  jeg kan godt forstå, du gerne vil være der for Lasse, det var bare mine tanker, der lige fik luft

og det er en også en fornuftig og rigtig god tanke!!

Jeg kan bare ikke... ikke så længe... 

Anmeld

27. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv med din dreng. Jeg kan godt forstå, at det er en svær situation når du ikke har nogen til, at passe ham.

Jeg ville lade ham blive hjemme og gå til lægen imorgen og få ham tjekket en ekstra gang.

Skal han ikke være feberfri et døgn før han må komme afsted? Det skal de i vores vs/bh. Der er desværre alt for mange der sender deres havlsyge børn afsted.

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

KittyGirl skriver:

Jeg har ikke nogen jeg kan trække på.... mistede kontakten med min mor i december, min moster starter selv på skole imorgen, og de bor allesammen over 1 time væk... min mormor har KOL og dårligt hjerte og bor også 1 time væk, så hun kan ikke bare lige komme..

Michaels mor har brækket skulderen for noget tid siden, og må stadig ikke bære Lasses vægt.... og de bor også 1 time væk .. jamen alt familie bor væk fra os.. og så har jeg en veninde der er på barsel, men hun har jo nok i hendes egen dreng..

jeg ville ØNSKE jeg havde nogen for har absolut ikke noget imod at nogen ville se efter ham... (dog skal det være nogen der kender Lasse)

det er sgu da uheldigt!! men 1 timer er ikke meget, mon ikke nogen af dem ville gide køre den time og evt overnatte?

Anmeld

27. februar 2011

K&S

KittyGirl skriver:

og det er en også en fornuftig og rigtig god tanke!!

Jeg kan bare ikke... ikke så længe... 

Anmeld

27. februar 2011

bullerbassen

Pu ha kæmpe  til dig...

Det er bare ikke sjovt og stå i den situtiation - kan godt forstå du gerne vil være hjemme.

Ved ikke hvad du skal gøre. Håber du finder en løsning så du kan være hjemme ved Lasse . God bedring med ham

Anmeld

28. februar 2011

Mussen2

KittyGirl skriver:

Jeg har nemlig tænkt mig at få fat i lægen imorgen... er nemlig også bange mht. lungebetændelse.. men tænker, at den må penicilinen vel egentlig også tage ?!

og tak for det!

Så vidt jeg ved så er det speciel antibiotika som tager hhv kld eller varm lungebetændelse, så nej, jeg tror ikke den penicilin han får tager det. Mon ikke det er mod mellemørebetænelsen.

Vi fik som sagt medicin i inhalator mod asmatisk bronkitis for at modvirke at det satte sig til lungebetændelse, der havde hun gået med det i godt en måned. Det hjalp overraskende hurtig.

God bedring ti ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.