Lasse har været snottet i flere uger og hostet i flere uger.. vi har været til adskillige lægebesøg, og det er bare alm. forkølelse som han skal igennem... og har i forbindelse med det fået Bricanyl i flydende væske han får morgen+aften.. (flasken er snart tom, så længe har det stået på)
Okey... så starter han i dagpleje, og det går også fint......
Så starter jeg i min praktik i mandags..... torsdag aften går det så galt... han skriger.. skriger... SKRIGER.. falder om af udmattelse.. skriger igen... falder om af udmattelse.. sådan gik hele natten.. ingen feber.. jeg afventer.. fik ham så til at sove lidt til sidst..
Om morgenen starter det igen.. han skriger og skriger.. jeg tager min FØRSTE fraværsdag fra praktikken i min første uge jeg er der.. det er bare fedt... sikke et indtryk man giver 
jeg får så en akut tid ved egen læge og det viser sig, at Lasse har mellemørebetændelse samt væske i ørerne.... pga. han har været syg så længe... hvor er det bare øv! vi får udskrevet penicilin og får at vide vi kan give ham panodil junior...
Han har så fået penicilin herover weekenden, men her idag, har han STADIG feber (omkring 38,5) og er stadig pyller og ked af det... selvfølgelig fået det bedre end i fredags...... dog er hans hoste blevet forværret!
Nu står jeg så og har det her problem.. min nr.2 uge i praktikken starter i morgen... og jeg bliver jo nødt til at holde Lasse hjemme, fordi han har feber og jeg selvfølgelig ikke har lyst til at sende ham afsted når han har det sådan!! og manden rejser til Tyskland med arbejdet i nat og resten af ugen..
så jeg synes virkelig bare at det hele er noget MØG!!!
Men synes nu jeg gør klogest i at holde Lasse hjemme imorgen, da han samtidig skal i en ny gæste dagpleje han aldrig har set før.... 
Synes virkelig det er noget møg... MØG! Elsker fraværsdage i starten af ens praktik... og vi snakker altså 4.semesters socialrådgiver praktik på en kommune.... jeg må have max 11 fraværsdage.... + at jeg har en aftale med dem at de uger min mand er uderejsende skal jeg have fri mandag-torsdag kl.3 for ellers kan jeg ikke nå at hente Lasse i dagpleje
og det tæller jo også som fravær..
kan slet, slet ikke se mig ud af det lige nu 

Lasse søde skat.. bliv nu rask