Nogen der skal ha' en wheely bug med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Malene84

spætte skriver:

Hej Malene sidder netop og søger på nettet efter en til barnedåb...Min søn har brugt sin til han blev 2,5 år han var rigtig glad for den. Vil dog sige at han mistede interessen for den og ville hellere på den 3 hjulede eller sin løbecykel der så det passer fint for ham at han havde den lille....Hvis jeg nu bestiller den lille og kan hente den hos dig hvor meget koster det så alt i alt? Og hvis jeg ikke kan hente hvor meget koster forsendelsen så ? Mvh Mette ( super initaitiv!!)

Hej Mette,

det bliver 375 kr for en lille wheely og ca. 40 kr i fragt - måske endda mindre.

Jeg aner desværre intet om fragtpriser herhjemme - så ved ikke hvad det ville koste at sende til dig '

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

elluL

Malene84 skriver:

Hmm.. jeg skal senest have svar tirsdag - for så kan du nå og overføre så vi kan bestille dem torsdag og have dem lørdag

Super du hører fra mig i morgen aften

Anmeld

27. februar 2011

MaliksMor

Er der andre end marie hønen

Anmeld

27. februar 2011

Siber

Det er godt nok et godt tilbud, jeg må lige høre manden i morgen (tror han er for træt nu til at diskutere flere børne køb )

Knus Siber

altså vi bor godt nok i Norge, men jeg kommer til KBH i April, ville du kunne have den stående hvis det var?

Anmeld

27. februar 2011

fif

Malene84 skriver:

Godaften skønne tøser,

Ja så kører bussen sgu igen... nu skal vi til endnu en dåb og den står igen på en wheely bug fra England.

Nogen der skal have en med? De kan sende 4 i en kasse.

Priser:

Den lille - 370 kr (I Danmark koster den kr)

Den store - 453 (I Danmark koster den 800 kr)

Jeg bor i København - så I kan hente dem her (og jo, jeg er til at stole på)

Hej Malene.. Koster en stor Mus, 453kr hvis du bestiller sådan en??

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

Lulle. skriver:

Super du hører fra mig i morgen aften

super

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

CamillaRH skriver:

Er der andre end marie hønen

marie høne, mus, tiger, tyr

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

Siber skriver:

Det er godt nok et godt tilbud, jeg må lige høre manden i morgen (tror han er for træt nu til at diskutere flere børne køb )

Knus Siber

altså vi bor godt nok i Norge, men jeg kommer til KBH i April, ville du kunne have den stående hvis det var?

selvfølgelig

Anmeld

27. februar 2011

Malene84

fif skriver:

Hej Malene.. Koster en stor Mus, 453kr hvis du bestiller sådan en??

ja

Anmeld

27. februar 2011

132319

Uhh, fristende 

Hvornår skal du senest have besked?

Jeg vil dog sige at det kommer meget an på barnet hvor stor den skal være, min søn er 3 år, 95 cm høj og elsker sin den lille som langt fra er for lille til ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.