DVD: I form til fødslen og hurtig flad mave bagefter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.685 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anne85

Sælger denne DVD med Charlotte Bircow...

Beskrivelse:

I form til fødslen og hurtig flad mave bagefter. At føde et barn svarer til at løbe en marathon eller tage et par etaper i Tour de France. Hvis du skulle løbe en marathon, vil du nok forberede dig til den store dag. Præcis sådan forholder det sig også med din fødsel. Jo bedre form du er i under din graviditet, jo lettere graviditet og fødsel får du - og ikke mindst - jo hurtigere får du en flad mave efter fødslen. Første del af videoen "Træningsprogrammet for den gravide" er jeg selv gravid med mit tredje barn. Dette træningsprogram, styrker kroppen og sikrer dig, at du med en fastere og mere spændstig krop samt en korrekt kropsholdning kommer lettere gennem graviditeten, og hurtigere kommer i form efter fødslen. Programmet fokuserer på mave- og rygøvelser, der sikrer dig, at din mavemuskulatur ikke deler sig for meget og giver dig rygproblemer, samt øvelser for overkroppen der sørger for, at din krop opretholder den korrekte kropsholdning, selv om din graviditet hurtigt giver dig mange kilos tyngde fortil. Bækkenbundsøvelserne sikrer, at du undgår at lide af inkontinens både under og efter graviditeten og hjælper - sammen med maveøvelserne - til, at du i fødselsøjeblikket kan bruge presseveerne effektivt. Balde- og lårøvelserne samt øvelser for armene sørger for, at du får spændstige balder og lår og faste arme og undgår ekstra kilo på andre steder end mave og barm. Yogaøvelserne strækker og afspænder den gravide belastede krop. Videoens anden del omhandler:Træningsprogrammet for den nybagte mor, hvor der selvfølgelig lægges vægt på ønsket om at få en stram bækkenbund, en flad mave og få fedtet væk fra hofter og lår. Har du trænet under din graviditet og følger du træningsprogrammet for den nybagte mor, kan du vende tilbage i din gamle, eller måske bedre - form efter 10-12 uger. Begge træningsprogrammer er fyldt med god musik og motiverende instruktion.

Nypris 200 kr - sælges for 90 kr + porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anne85

26. marts 2011

Anne85

26. marts 2011

Christine

Virker den?
Det lyder i hvert fald spændende..

Anmeld

26. marts 2011

Maja_4000

Virker det ? :b Og hvornår er den fra ?

Anmeld

26. marts 2011

Christine

Anne85 skriver:

op

Hvordan havde du tænkt dig at gøre med betaling? Har du evt. en trendsales konto eller lignende hvor man kan betale? Jeg venter nemlig på NemID nøgler til min netbank..

Anmeld

26. marts 2011

Frk.S

Jeg vil gerne købe den!

Anmeld

26. marts 2011

Anne85

Christine skriver:

Virker den?
Det lyder i hvert fald spændende..

tja... jeg havde ihvertfald en FANTASTISK fødsel - og som hun siger på DVD´en så er en fødsel som et marathon - og der er jo ingen der pludselig løber et marathon uden at træne til det først

Anmeld

26. marts 2011

Anne85

Frk.S skriver:

Jeg vil gerne købe den!

Kan se Christine også er interesseret - så det må blive efter "først til mølle - princippet"  Den der først sender mig sin adresse på pb får den så sender jeg kontonummer den anden vej og sender så dvd´en så snart jeg har pengene på min konto

Anmeld

26. marts 2011

Frk.S

Anne85 skriver:

Kan se Christine også er interesseret - så det må blive efter "først til mølle - princippet"  Den der først sender mig sin adresse på pb får den så sender jeg kontonummer den anden vej og sender så dvd´en så snart jeg har pengene på min konto

DONE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.