hvad syns i om navnene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De er super fine og ender nok også på top listen over navne som alle andre gamle navne er endt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

D.B.L

nettemor skriver:

.. Ellen og Krista til en lille pige?

jeg er gået hen og blevet mega skruk og så 'afreagere' jeg ved at gå og tænke navne. begge navne er navne som afdøde familie medlemmer har båret og jeg kan virkelig ikke bestemme mig i mit lille hoved om jeg syns det er mega fede navne eller om jeg syns de er alt for gammeldags.. help please

Ellen er rigtig fint, Krista er jeg lidt lunkent ved

Anmeld

27. februar 2011

helora

nettemor skriver:

jeg er gået hen og blevet mega skruk og så 'afreagere' jeg ved at gå og tænke navne. begge navne er navne som afdøde familie medlemmer har båret og jeg kan virkelig ikke bestemme mig i mit lille hoved om jeg syns det er mega fede navne eller om jeg syns de er alt for gammeldags.. help please

Ææælsker navnet Ellen - min ene datter hedder det

Anmeld

27. februar 2011

Mauser.

Krista er sødt 

Anmeld

28. februar 2011

Ciss

Jeg synes Ellen er aldeles nydeligt! Det stod på min egen liste, da jeg var gravid...

Krista er ikke et favoritnavn hos mig, men jeg synes absolut ikke at det lyder gammeldags!

Anmeld

28. februar 2011

XXSS

Ikke lige navne for mig

Anmeld

20. marts 2011

Lunae

nettemor skriver:

Ellen er et virkelig smukt! Det havde jeg også overvejet, men kæresten min var ikke enig

Anmeld

20. marts 2011

Fenja09

Bryder mig ikke om navnet Krista, men Ellen synes jeg faktisk er meget sødt

Anmeld

23. marts 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Dejlige navne begge 2 :-)
Ellen lidt mere brugt.

Har altid været super glad for mit navn også som barn. Jeg fortrækker stavemåden Christa, synes det bliver mere feminint og blødt.

Gammeldags, tjahh måske - kender 2 andre Christa'er og vi er alle under 35. Synes ikke de er mere gammeldags end så mange andre populære navne - Asta, Astrid osv.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

De er så fine begge navne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.