hvad syns i om navnene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Nettemor

tazz skriver:

Synes slet ikke, at de er gammeldags. Fine navne, har en ung kollega som hedder Krista og en anden kollegas datter hedder Ellen

det er jo også nemlig det at hvis man kender nogle yngre udgaver der bærer navnet virker det ikke så 'gammelt'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

LinLin

nettemor skriver:

syns og det er svært.. især fordi det er personer der har betydet meget for mig.. men samtidig må det jo gerne passe lidt med navnet Sebastian som min søn hedder

Synes ikke de "passer" sammen med Sebastian. Men hvis det er navne der betyder noget for dig, synes jeg da ikke du skal gå så højt op i hverken dét eller om andre synes om det 

Mine drenge hedder David og Adam, men hvis vi skulle have haft flere var det nok ikke blevet endnu et hebraisk navn (i hvert fald ikke hvis det var en pige, for det eneste jeg synes om er Maria, men det hedder min kusine) - så det ville ikke have "passet sammen"

Anmeld

27. februar 2011

Nettemor

DAs mor skriver:

Synes ikke de "passer" sammen med Sebastian. Men hvis det er navne der betyder noget for dig, synes jeg da ikke du skal gå så højt op i hverken dét eller om andre synes om det 

Mine drenge hedder David og Adam, men hvis vi skulle have haft flere var det nok ikke blevet endnu et hebraisk navn (i hvert fald ikke hvis det var en pige, for det eneste jeg synes om er Maria, men det hedder min kusine) - så det ville ikke have "passet sammen"

nej det kan jeg godt se..

men syns faktisk heller ikke der er så mange navne der passer sammen med Sebastian (som ikke allerede er taget at vores gigantiske familie hihi)

Anmeld

27. februar 2011

BabyMus

Hvis jeg må sie min ærlige mening, så kan jeg ikke rigtig lide de navne, sorry. MEN der er jo rigtig mange af de gamle navne som er kommet frem igen, og flere af dem er jeg helt vild med. Men de her to falder ikke lige i min smag.

MEN det er jo dit barn (når den tid engang kommer) og hvis du vil give din datter et navn fra en der har betydet så meget for dig, så synes jeg da bare du skal gøre det, uanset hvad vi andre synes. (:

Anmeld

27. februar 2011

Nettemor

BabyMus skriver:

Hvis jeg må sie min ærlige mening, så kan jeg ikke rigtig lide de navne, sorry. MEN der er jo rigtig mange af de gamle navne som er kommet frem igen, og flere af dem er jeg helt vild med. Men de her to falder ikke lige i min smag.

MEN det er jo dit barn (når den tid engang kommer) og hvis du vil give din datter et navn fra en der har betydet så meget for dig, så synes jeg da bare du skal gøre det, uanset hvad vi andre synes. (:

tak ja det er jo rigtig.. men havde lige brug for at få det set med nogle lidt andre øjne.. kender du ik det når man stirrer sig blind på noget

Anmeld

27. februar 2011

misslea

Ellen er super sødt synes jeg!!!

Anmeld

27. februar 2011

BabyMus

nettemor skriver:

tak ja det er jo rigtig.. men havde lige brug for at få det set med nogle lidt andre øjne.. kender du ik det når man stirrer sig blind på noget

Jo det kender jeg godt. (:

Men synes det er en rigtig sød og fin tanke at opkalde sit barn efter en der har stået en nær. så ville være rigtig sødt at bruge dem. (:

Anmeld

27. februar 2011

KajaHH

Jeg kan bedst li navnet Krista, det synes jeg da heller ikke lyder gammelt

Ellen synes jeg så ikke så meget om, men det er jo bare min mening

Anmeld

27. februar 2011

Camillee

personligt kan jeg godt lide Ellen, synes det er rigtig sødt.

Anmeld

27. februar 2011

Nadia&Daniel

Mutti2B skriver:

Ellen er da super sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.