Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Tjaa... Det ved jeg ikke...
Tjaa... Det ved jeg ikke...
Jeg mener bare, at man skal bruge salgstrådene til køb og salg...og så respektere når folk skriver frem og tilbage i dem. Synes ikke det er i orden når folk kører indenom på den måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Jeg mener bare, at man skal bruge salgstrådene til køb og salg...og så respektere når folk skriver frem og tilbage i dem. Synes ikke det er i orden når folk kører indenom på den måde
Hmmm... Sådan har jeg ikke tænkt på det før, men jo...
har du billed? og hvad str?
Den er her og koster 50 kr. inkl. porto. Min datter har brugt den både med og uden en bluse indenunder Den er fra ikke-ryger og dyrefrit hjem og har ingen huller eller pletter...
Baagøe skriver: Den er her og koster 50 kr. inkl. porto. Min datter har brugt den både med og uden en bluse indenunder Den er fra ikke-ryger og dyrefrit hjem og har ingen huller eller pletter...
ok tak for kigget, men springer over, kunne bedre lide den anden.
Mette&Alexander skriver: ok tak for kigget, men springer over, kunne bedre lide den anden.
Helt ok
ja det syntes jeg nu osse.....
Tænkte ikke lige over det, da jeg sendte en pb - sorry... Første gang jeg handler herinde.
Til Baagøe - hvad skal du have for at sende t-shirten med i samme pakke?
mbravnborg skriver: Tænkte ikke lige over det, da jeg sendte en pb - sorry... Første gang jeg handler herinde. Til Baagøe - hvad skal du have for at sende t-shirten med i samme pakke?
Hvis vi siger 40 kr. for t-shirten uden porto, så bliver det 115 kr. ialt. Hvad siger du til det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128