Tegn!? Skal de være der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Sofia

Jeg sender lige en KÆMPE portion vestøv afsted mod dig!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Elvers

Sofia skriver:

Jeg sender lige en KÆMPE portion vestøv afsted mod dig!!!!!!!!!

Tak!! 

Og når jeg så har brugt det, så kommer det lige fluks tilbage

Anmeld

27. februar 2011

Sofia

Elvers skriver:

Tak!! 

Og når jeg så har brugt det, så kommer det lige fluks tilbage

På forhånd tak Jeg har bestemt mig for at føde på søndag hvor jeg er 37+0

Anmeld

27. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Haha, sej plan Sofia - så når du da bestemt også krejleraftalen om børnepengene! 

Anmeld

27. februar 2011

Elvers

Sofia skriver:

Det lyder som en god plan jeg skal prøve at se, om det kan blive sendt så hurtigt tilbage

Anmeld

27. februar 2011

CA

Her havde jeg ikke noget hvor jeg bare tænkte "der var den!" Men mere lissom Pia - mere slim de sidste uger op til... Og ellers ikke så vildt mange tegn. Det er nemmere sagt end gjort, men hvor ku jeg har brugt min tid mere fornuftigt end at studere toiletpapir, tænke ekstra meget over hver lille ting der skete med kroppen, hver en smerte osv. Måske er det ikke muligt at la vær?

Masser af vestøv til dig! 

Jeg gik forresten 8 dage over tid, så kan virkelig godt forstå din utålmodighed... 

Anmeld

28. februar 2011

Elvers

Carina87 skriver:

Her havde jeg ikke noget hvor jeg bare tænkte "der var den!" Men mere lissom Pia - mere slim de sidste uger op til... Og ellers ikke så vildt mange tegn. Det er nemmere sagt end gjort, men hvor ku jeg har brugt min tid mere fornuftigt end at studere toiletpapir, tænke ekstra meget over hver lille ting der skete med kroppen, hver en smerte osv. Måske er det ikke muligt at la vær?

Masser af vestøv til dig! 

Jeg gik forresten 8 dage over tid, så kan virkelig godt forstå din utålmodighed... 

Og det er lige præcis derfor, at jeg blev nødt til at spørge! For at blive bekræftet i, at jeg godt kunne bruge min tid mere fornuftigt end med næsen helt nede i både kummen og toiletpapiret 

Tager glædeligt imod vestøvet!

Anmeld

1. marts 2011

Malonde1985

Nope der behøver ingen tegn være ;-).. Jeg begyndte så småt om formiddagen at få lidt vilde plukveer og de udviklede sig til veer henad eftermiddagen. Fødte min dreng næste dag kl 02.12. Slimoroppen så jeg ikke skyggen af og vandet tog de på hosp. Det her var barn 2 ;-). Med barn 1 gik slimproppen og derefter sussede vandet ud og der gik gang i veerne!! Altså meget forskelligt! Jeg gik også og tjekkede om slimproppen mon var gået her med nr 2 fordi sådan var det jo første gang, men næ nej :-D

Anmeld

1. marts 2011

Elvers

Malonde1985 skriver:

Nope der behøver ingen tegn være ;-).. Jeg begyndte så småt om formiddagen at få lidt vilde plukveer og de udviklede sig til veer henad eftermiddagen. Fødte min dreng næste dag kl 02.12. Slimoroppen så jeg ikke skyggen af og vandet tog de på hosp. Det her var barn 2 ;-). Med barn 1 gik slimproppen og derefter sussede vandet ud og der gik gang i veerne!! Altså meget forskelligt! Jeg gik også og tjekkede om slimproppen mon var gået her med nr 2 fordi sådan var det jo første gang, men næ nej :-D

Endnu et bevis på, at det kan være meget forskelligt, hvordan en fødsel starter... og jeg bliver mere og mere forsikret om, at jeg er helt normal

Men utålmodigheden slipper nok ikke sit tag, før gulklumpen er i mine arme

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.