Tegn!? Skal de være der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Elvers

NU er det for alvor blevet min tur til at være utålmodig!!! er 39+6 i dag, og er simpelthen ved at blive skør, men mest af alt af at analysere ALT, hvad der sker med min krop... og det værste er toiletturene, hvor jeg gang på gang er spændt på, om det er nu der er nogle tegn på, at der overhovedet sker noget med henblik på en forestående fødsel...

Og så er det bare, at jeg tænker; SKAL den slimprop ud før der kan ske noget, eller kan man godt få veer og så kommer den ud??

Jeg forstår simpelthen ikke at jeg kan bruge så mange kræfter på at håbe på, at der kommer sådan en lille slimet klat ud af mit underliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Lotte14

Elvers skriver:

NU er det for alvor blevet min tur til at være utålmodig!!! er 39+6 i dag, og er simpelthen ved at blive skør, men mest af alt af at analysere ALT, hvad der sker med min krop... og det værste er toiletturene, hvor jeg gang på gang er spændt på, om det er nu der er nogle tegn på, at der overhovedet sker noget med henblik på en forestående fødsel...

Og så er det bare, at jeg tænker; SKAL den slimprop ud før der kan ske noget, eller kan man godt få veer og så kommer den ud??

Jeg forstår simpelthen ikke at jeg kan bruge så mange kræfter på at håbe på, at der kommer sådan en lille slimet klat ud af mit underliv

Altså jeg havde ingen tegn på noget overhovedet, lige pludselig begyndte mine veer bare.  -jeg så aldrig noget til den der slimprop.

//Charlotte 

Anmeld

27. februar 2011

piadas

Ih, det kan jeg altså godt forstå. Jeg har jo selv lige været der, så jeg føler virkelig med dig!

KOM SÅ UUUUDDDD!! Det er vist også lang tid siden, jeg har haft gang i heppekoret - det er vist på tide, de bliver luftet igen!

De to første gange, jeg fødte, mener jeg ikke, jeg så skyggen af slimprop, så den behøves ikke nødvendigvis at gå, før du får veer.

Denne gang kom der sådan noget hvidligt slim de sidste par uger op til fødslen og på selve dagen, hvor jeg fødte om aftenen, var der gulligt slim med blod i mine trusser om morgenen. Men altså det var ikke en decideret slimprop, som jeg har set andre beskrive det - måske nærmere tegnblødning, hvor det altså var en blanding af blod, slim og almindelig udflåd...hmm, lyder lækkert, ik'?!! Der kom lidt hver gang jeg tørrede mig efter toiletbesøg...

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at du har en bebs i armene MEGET snart!

Anmeld

27. februar 2011

Karina84

Sjovt jeg går og tænker det samme... jeg er 39+1 i dag, og er bare så opmærksom på om der ikke snart sker noget, og ja der bliver lige luret en ekstra gang før man trækker ud i toillettet, for hviiiiis nu

Tror ikke min er gået endnu, så jeg kan ikke hjælpe så meget, så det er mere et "puha jeg forstår dig" indlæg

Anmeld

27. februar 2011

Elvers

Charlotte89 skriver:

Altså jeg havde ingen tegn på noget overhovedet, lige pludselig begyndte mine veer bare.  -jeg så aldrig noget til den der slimprop.

//Charlotte 

Iiihhh, det var et dejligt svar! Så kan det være, at jeg skal tage det helt roligt, og lade være med at analysere tioletpapiret HVER gang jeg har tisset

Anmeld

27. februar 2011

Elvers

piadas skriver:

Ih, det kan jeg altså godt forstå. Jeg har jo selv lige været der, så jeg føler virkelig med dig!

KOM SÅ UUUUDDDD!! Det er vist også lang tid siden, jeg har haft gang i heppekoret - det er vist på tide, de bliver luftet igen!

De to første gange, jeg fødte, mener jeg ikke, jeg så skyggen af slimprop, så den behøves ikke nødvendigvis at gå, før du får veer.

Denne gang kom der sådan noget hvidligt slim de sidste par uger op til fødslen og på selve dagen, hvor jeg fødte om aftenen, var der gulligt slim med blod i mine trusser om morgenen. Men altså det var ikke en decideret slimprop, som jeg har set andre beskrive det - måske nærmere tegnblødning, hvor det altså var en blanding af blod, slim og almindelig udflåd...hmm, lyder lækkert, ik'?!! Der kom lidt hver gang jeg tørrede mig efter toiletbesøg...

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at du har en bebs i armene MEGET snart!

Jeg har noget hvidligt udflåd, men synes det har stået på meget længe nu, så det har jeg kastet bort som et tegn på noget som helst!

Men rart at høre, at jeg ikke behøver at have set noget til den slimprop, før der kan være noget i gærde Uhh, nu blev jeg faktisk en anelse mere spændt på det hele... for uden at den slimprop SKAL være et tegn, så kan det jo ske anytime med startende veer

Og heppekoret er SÅ velkomment!!! Og hvis ikke de sætter gang i en fødsel, så giver de i det mindste godt humør

Anmeld

27. februar 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Sjovt jeg går og tænker det samme... jeg er 39+1 i dag, og er bare så opmærksom på om der ikke snart sker noget, og ja der bliver lige luret en ekstra gang før man trækker ud i toillettet, for hviiiiis nu

Tror ikke min er gået endnu, så jeg kan ikke hjælpe så meget, så det er mere et "puha jeg forstår dig" indlæg

Haha, jaa... det er lige præcis det jeg også gør kigger lige en ekstra gang i kummen, inden jeg trækker ud - bare for at være helt sikker!!!

for, at vi snart har vores guldklumper i vores arme

Anmeld

27. februar 2011

Multebær

Elvers skriver:

Jeg havde det fuldstændig ligesom dig. 

Jeg oplevede ikke nogen slimprop. Hverken før eller under fødsel - så jeg ville ønke jeg ikke havde brugt krudt på det. Men det er lettere sagt end gjort er jeg klar over. 

(Jeg gik 16 dage over termin)

Anmeld

27. februar 2011

Lotte14

Elvers skriver:

Iiihhh, det var et dejligt svar! Så kan det være, at jeg skal tage det helt roligt, og lade være med at analysere tioletpapiret HVER gang jeg har tisset

Hehe, ja, det kan du sagtens lade være med.

for at du snart får din guldklump i armene.

//Charlotte

Anmeld

27. februar 2011

Elvers

Multebær skriver:

Jeg havde det fuldstændig ligesom dig. 

Jeg oplevede ikke nogen slimprop. Hverken før eller under fødsel - så jeg ville ønke jeg ikke havde brugt krudt på det. Men det er lettere sagt end gjort er jeg klar over. 

(Jeg gik 16 dage over termin)

Juhuuu... Endnu et godt svar  

Er nu overbevist om, at jeg ikke skal bruge krudt på de tegn... Jeg har på fornemmelsen, at jeg også kommer til at gå langt over tid, og gider ikke bruge de næste 2 uger på at vente på den slimprop!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.