Scanningsklinik.dk eller scanningsjordemoderen.dk?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Bruus

Kindfed skriver:

Jeg har fået lavet omkring otte (!) scanninger hos Pia Zillstorff og det har været en rigtig god oplevelse hver gang. Hun fortæller og fortæller og er uddannet jordemoder i modsætning til det andet sted, hvor de kun har været på scanningskurser. Vores billeder er meget bedre end mange af dem, jeg så på nettet dengang, og det er på trods af, at min dreng altid gerne ville vise røv

Et andet plus var, at scanningerne næsten hver gang varede længere end den lovede tid og vi fik ofte ekstra billeder med hjem til bedsteforældrene, uden at spørge og uden ekstrapris. Én gang fik vi ligefrem så mange print, at de ikke kunne være i det paprør, man får dem i. Det bør jeg måske ikke fortælle, det laver måske nogle forventninger hos nogle, men pointen er, at hun er utrolig dygtig og rar.

Hvor lyder det skønt!  Tror at B-valget trækker mere i mig nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Bruus

_-Kathrine-_ skriver:

Har også kun positive ting at sige om B - scanningsjordemoderen.dk...! Hun (Pia Zilstorff) er simpelthen SÅ sød, og synes altid vi var der længere end der var sat af...! Var til en tidlig scanning 6+0, hvor hjertet lige var begyndt at slå, og hun var simpelthen så begejstret for det her lille foster, og fortalte alt hvad hun vidste om det, og svarede på alle vores spørgsmål  Har KUN haft gode oplevelser med hende :-)

Mvh Kathrine

Hvor skønt!!!  Det betyder simpelthen bare så meget med en god scanningsoplevelse 

Anmeld

27. februar 2011

Bruus

Så har jeg bestilt tid hos Scanningsjordemoderen d.17. marts, når jeg er 27+5  Tænker det er et rigtig godt tidspunkt at gøre det på... Tak for jeres råd. Glæder mig HELT vildt!!!!

Anmeld

27. februar 2011

LR85

Mette:)) skriver:

Så har jeg bestilt tid hos Scanningsjordemoderen d.17. marts, når jeg er 27+5  Tænker det er et rigtig godt tidspunkt at gøre det på... Tak for jeres råd. Glæder mig HELT vildt!!!!

glæd dig.

jeg har selv prøvet dit forslag 'b' på østerbro.

var glad for det

Anmeld

28. februar 2011

_-Kathrine-_

Mette:)) skriver:

Det tror jeg også er det helt rigtig tidspunkt... Jeg har vildt fortrudt at jeg ikke kom afsted på det tidspunkt og nu tror jeg desværre det er for sent til at få nogle gode billeder(er 33+2), så jeg må afsted næste gang vi skal ha baby

Rigtig go fornøjelse

Mvh Kathrine

Anmeld

28. februar 2011

Bruus

_-Kathrine-_ skriver:

Det tror jeg også er det helt rigtig tidspunkt... Jeg har vildt fortrudt at jeg ikke kom afsted på det tidspunkt og nu tror jeg desværre det er for sent til at få nogle gode billeder(er 33+2), så jeg må afsted næste gang vi skal ha baby

Rigtig go fornøjelse

Mvh Kathrine

Nå, jeg ringede lige til klinikken for at høre deres anbefaling, og til min overraskelse anbefalede Pia Zillstorff faktisk at jeg ventede 2 uger, og dermed blev scannet når jeg er 29+5 henne.

Hendes erfaring var at de bedste billeder blev taget ved de 29, eller 30 fulde uger, altså i 30.uge og 31.uge. Jeg troede det var bedre at få taget billederne lidt tidligere. Men ja, she's the expert

Ihh jeg glæder mig så meget, og nu er der endnu længere tid til!!!! ... Men det er sikkert hele ventetiden værd

Anmeld

28. februar 2011

LinLin

Jeg har været hos den i city vest i Århus - tror nok det er scanningsklinikken...

Hun var super sød og forklarede om alt vi så - ved ikke hvilken uddannelse hun har Fik både en 2d kønsscanning og senere en 3d/4d scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.