Scanningsklinik.dk eller scanningsjordemoderen.dk?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.375 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Bruus

Hej Piger 

Hvilke oplevelser har I haft med de pågældende steder?

Jeg er i tvivl om jeg skal vælge:

A) Skanningsklinikken og få 40 minutters scanning for 1100,- hvor det er en sygeplejerske som scanner.

Eller om jeg skal vælge....

B) Scanningsjordemoderen (Zillstorff og Bjerregaard) og blive scannet 30 minutter (de skriver dog selve scanningen tager 20-25min) for 1100,-. Men her er det derimod en jordemoder som foretager scanningen.

Måske jordemoderen vil kunne forklare og fortælle på en anden eller bedre måde pga sin uddannelse?

Hvad ville I vælge???? Håber I kan hjælpe  

Knus Mette 

PS: Lyder uge 28 (27+0 - 27+6) ikke som en god uge at blive scannet i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

blomst84

Jeg kan klart anbefale B  de er så søde og professionelle, min lille pige lå med ansigtet ind i moderkagen til 3D scanningen, men fik en ny tid uden beregning, hvor de så bedre kunne scanne hende    

Anmeld

27. februar 2011

Bruus

blomst84 skriver:

Jeg kan klart anbefale B  de er så søde og professionelle, min lille pige lå med ansigtet ind i moderkagen til 3D scanningen, men fik en ny tid uden beregning, hvor de så bedre kunne scanne hende    

Okay det vil jeg kraftigt overveje så  Tak.

Anmeld

27. februar 2011

Bruus

Er der slet ikke andre som har erfaringer fra de steder?? 

Anmeld

27. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Mette:)) skriver:

Hej Piger 

Hvilke oplevelser har I haft med de pågældende steder?

Jeg er i tvivl om jeg skal vælge:

A) Skanningsklinikken og få 40 minutters scanning for 1100,- hvor det er en sygeplejerske som scanner.

Eller om jeg skal vælge....

B) Scanningsjordemoderen (Zillstorff og Bjerregaard) og blive scannet 30 minutter (de skriver dog selve scanningen tager 20-25min) for 1100,-. Men her er det derimod en jordemoder som foretager scanningen.

Måske jordemoderen vil kunne forklare og fortælle på en anden eller bedre måde pga sin uddannelse?

Hvad ville I vælge???? Håber I kan hjælpe  

Knus Mette 

PS: Lyder uge 28 (27+0 - 27+6) ikke som en god uge at blive scannet i? 

Jeg kan anbefale almaklinikken... :-)
Der fik vi også tegnet og fortalt om alt og fik de lækreste billeder med hjem... Jeg blev scannet 2 gange. Den ene gang var ikke så god, så fik jeg en gratis scanningstid med lækre billeder igen :-)

Anmeld

27. februar 2011

sarahb

Jeg har været på A, og var fuldt ud tilfreds. Fik en rigtig god scanning og billeder og cd. Synes han er rigtig proff ham der gjorde det og følte mig meget tryg der. Har også været der af en anden grund engang og det var også en super god oplevelse.

Anmeld

27. februar 2011

mamax3

Mette:)) skriver:

Er der slet ikke andre som har erfaringer fra de steder?? 

Jeg blev scannet ved scanningsjordemoderen i Århus og kunne ik ha drømt om en bedre behandling og oplevelse... 

I Århus blev jeg scannet af Pia Zillstorff og hun er så sød, dygtig og forklare. Og INGEN spørgsmål er dumme.

Anmeld

27. februar 2011

Kindfed

Jeg har fået lavet omkring otte (!) scanninger hos Pia Zillstorff og det har været en rigtig god oplevelse hver gang. Hun fortæller og fortæller og er uddannet jordemoder i modsætning til det andet sted, hvor de kun har været på scanningskurser. Vores billeder er meget bedre end mange af dem, jeg så på nettet dengang, og det er på trods af, at min dreng altid gerne ville vise røv

Et andet plus var, at scanningerne næsten hver gang varede længere end den lovede tid og vi fik ofte ekstra billeder med hjem til bedsteforældrene, uden at spørge og uden ekstrapris. Én gang fik vi ligefrem så mange print, at de ikke kunne være i det paprør, man får dem i. Det bør jeg måske ikke fortælle, det laver måske nogle forventninger hos nogle, men pointen er, at hun er utrolig dygtig og rar.

Anmeld

27. februar 2011

_-Kathrine-_

Har også kun positive ting at sige om B - scanningsjordemoderen.dk...! Hun (Pia Zilstorff) er simpelthen SÅ sød, og synes altid vi var der længere end der var sat af...! Var til en tidlig scanning 6+0, hvor hjertet lige var begyndt at slå, og hun var simpelthen så begejstret for det her lille foster, og fortalte alt hvad hun vidste om det, og svarede på alle vores spørgsmål  Har KUN haft gode oplevelser med hende :-)

Mvh Kathrine

Anmeld

27. februar 2011

_-Kathrine-_

Kindfed skriver:

Jeg har fået lavet omkring otte (!) scanninger hos Pia Zillstorff og det har været en rigtig god oplevelse hver gang. Hun fortæller og fortæller og er uddannet jordemoder i modsætning til det andet sted, hvor de kun har været på scanningskurser. Vores billeder er meget bedre end mange af dem, jeg så på nettet dengang, og det er på trods af, at min dreng altid gerne ville vise røv

Et andet plus var, at scanningerne næsten hver gang varede længere end den lovede tid og vi fik ofte ekstra billeder med hjem til bedsteforældrene, uden at spørge og uden ekstrapris. Én gang fik vi ligefrem så mange print, at de ikke kunne være i det paprør, man får dem i. Det bør jeg måske ikke fortælle, det laver måske nogle forventninger hos nogle, men pointen er, at hun er utrolig dygtig og rar.

Vi fik også RIGTIG mange billeder med hjem... Især fra den første scanning hvor jeg var 6+0... Så vi har rigtig mange med en lille klump på - men det var stadig fantastisk! + Til kønsscanningen fandt hun et rigtig godt et til min mor,som troede hun skulle betale ekstra for det, hvilket der slet ikke var tale om 

Mvh Kathrine :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.