ude eller inde imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

bette

skal vi sidde udenfor eller hvordan?
bare lige så man ik komme i koldt tøj hvis vi skal være ude.. :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

Hyner

Var det ikke noget med en udestue??? Men jeg regner nu med at tage en tyk bluse/jakke med for en sikkerhedsskyld..

Krams Henriette

Anmeld

3. oktober 2008

bette

Hyner skriver:

Var det ikke noget med en udestue??? Men jeg regner nu med at tage en tyk bluse/jakke med for en sikkerhedsskyld..

Krams Henriette

jamen jeg fik nemlig aldrig selv fat i det.. hehe

meen tror også jeg tager en trøj med så.. :D

Anmeld

3. oktober 2008

Rasmine

Varmt tøj. Jeg selv skal have strømpebukser, bukser, varme bluser, vinterjakke og varme støvler på. :'( Er kuldskær så det batter.

Anmeld

3. oktober 2008

Hyner

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Varmt tøj. Jeg selv skal have strømpebukser, bukser, varme bluser, vinterjakke og varme støvler på. :'( Er kuldskær så det batter.[/citat] Hva med en varmedunk eller lidt mere og drikke du???? Ej jeg skal nu ikke snakke for højt... Men lad os nu skåååle på det;)

Anmeld

3. oktober 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Varmt tøj. Jeg selv skal have strømpebukser, bukser, varme bluser, vinterjakke og varme støvler på. :'( Er kuldskær så det batter.[/citat] Hva med en varmedunk eller lidt mere og drikke du???? Ej jeg skal nu ikke snakke for højt... Men lad os nu skåååle på det;)[/citat] EH.. Jo tak, men har ikk en dunk. (psst... skal på job søndag kl. 8...8( )

Anmeld

3. oktober 2008

birgittemarie

Ude, men i tørvejr og læ, med 3 milliarder stearinlys, et par olie-varme-lamper og masser af loooove, så det skal nok gå, lille piger :)

Anmeld

3. oktober 2008

Hyner

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Varmt tøj. Jeg selv skal have strømpebukser, bukser, varme bluser, vinterjakke og varme støvler på. :'( Er kuldskær så det batter.[/citat] Hva med en varmedunk eller lidt mere og drikke du???? Ej jeg skal nu ikke snakke for højt... Men lad os nu skåååle på det;)[/citat] EH.. Jo tak, men har ikk en dunk. (psst... skal på job søndag kl. 8...8( )[/citat] Søndag og job, hører da overhovedet ikke til i samme sætning.... Hvad er nu det for noget uorden??

Anmeld

3. oktober 2008

bette

birgittemarie skriver:

Ude, men i tørvejr og læ, med 3 milliarder stearinlys, et par olie-varme-lamper og masser af loooove, så det skal nok gå, lille piger :)

så et bliver koldt`? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.