Æggestokkene klapper på højtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

Tut

Hold da op hvor jeg er klar på en baby lige nu.

Min veninde har lige været forbi med lille Sander på 4 mdr. og Nøj hvor var han sød.

Jeg havde helt glemt hvor små de er, og jeg følte mig helt kejtet på en måde da jeg holdte ham, for jeg kunne jo ikke huske om man stadig skulle støtte dem under hovede osv.

Og jeg havde helt glemt hvordan tandløse gummer ser ud :D (noah fik jo de første 2 tænder lige inden han blev 4 mdr.) :)

Hvis det ikke var fordi jeg starter på Xtravaganza kur på mandag, så havde jeg gået lige ind i soveværelset og hoppet på Christian (L)

Men nu er jeg fast besluttet på at gennemføre den kur, og så kan vi lave en baby derefter.

Glæder mig MONSTER meget til at se jer alle i morgen, både jer jeg har set før og specielt til at sætte ansigter på jer jeg ikke har set før.

Ha en god "vild med dans"/"Talent" aften - her skal der zappes lidt i mellem de to programmer
:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

bette

hehe jeps kender sku godt følelsen tut.. så også en bette bebs igår.. hold op hvor man bliver helt sagelig..

haha ja tandløse gummer havde vi heller ik længe.. han fik de første 2 da han var 3 månededer.. sygt..

synes faktisk det er lidt skræmmende at jeg næsten ik kan huske da mikkel var spæd.. kan ik huske hvor lille han var.. helt vildt underligt..
men det er sku nok derfor man vil have flere.. ;)

hvad er det for en kur du skal på?

Anmeld

3. oktober 2008

Tut

Det er noget der hedder xtravaganza..

Det er for at forklare det kort, en pulverkur, hvor man skifter alle måltider ud med pulver-mad. Man er tilkryttet et træningsted hvor man fpr lagt en træningsplan, og så skal man gå til nogle gruppemøder 1 gang pr. uge. Og når man så har nået sit mål, så bliver man tilknyttet en diatist/kostvejleder som kan hjælpe en med at holde vægten med alm. mad.

Det er noget helt nyt som har haft kæmpe succes i sverige. Min kollega har været testperson i DK, og hun har tabt 25 kg. på 3 mdr.

Så glæder mig meget til mandag, så jeg kan komme i gang og bliver smækker-lækker igen :)

Glæder mig til at se dig i morgen.

Anmeld

3. oktober 2008

Loggidut

ha ha...Tut for pokker, hvad er det dog for en overskrift...lol...den er lige til Ekstrabladet...lååååååååååål

jeg xér fingre for din husbond får en hel aften hvor du kan holde snitterne for dig selv!

Anmeld

3. oktober 2008

Tut

Loggidut skriver:

ha ha...Tut for pokker, hvad er det dog for en overskrift...lol...den er lige til Ekstrabladet...lååååååååååål

jeg xér fingre for din husbond får en hel aften hvor du kan holde snitterne for dig selv!

ja det lyder næsten for godt til at være sant, så derfor bliver jeg simpelthen nødt til at prøve det ;)

Ses i morgen sloggi loggi-mus;) (L)

Anmeld

3. oktober 2008

Tut

Haha Sloggi - det kunne jeg sgu ikke, vi har lige haft en "inden vild med dans-quickie" :D :D :D

Loggidut skriver:

Anmeld

3. oktober 2008

Plysbjørnen

Ja de der små bebser er underlige at holde på, når man har de store, tror også jeg kommer til at fjolle rundt i det når først lillebror kommer...

Min veninde fik en søn for 3 uger siden, og da jeg var oppe og se ham gik det meget godt med at holde under osv... Men det første jeg gør da jeg får fat i Laura igen er at støtte hende i nakken for at holde hendes hoved:$. Pinligt...

Betina

Anmeld

4. oktober 2008

Millebasse

Åh,hvor jeg forstår dig, Tut!!

Og jeg ser bebser hver dag på mit arbejde!! De er godt nok syge mange af dem,men kan ikke lade være med at blive skruk alligevel....

KRams Camilla - som ønsker jer alle en god fest i Æbeltoft :)

Anmeld

4. oktober 2008

Tynen

Kender det!!

Da jeg var oppe og se min kusines nyfødte dreng stod jeg sgu og flævede lidt indvendig over det.
Det var SÅ tæt på at jeg var begyndt at græde rigtigt - Synes det er så rørende sådan noget babyværk :)

Anmeld

4. oktober 2008

Ny mor

Go for it, Tut og Tynen ;) ;) ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.