Kan man blive gravid under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

fit_fys

SussieThyssen skriver:

Jo det kan du...jeg har en veninde som blev det.
Det sker sjældent...men det sker.

Nå for søren!

Nå, men så kan man normalt ikke  Så behøves man ikke engang tilpasse "the love-making" længere, så kan man bare knalde på alle mulige tidspunkter, fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

SussieThyssen

T.K. skriver:

Nå for søren!

Nå, men så kan man normalt ikke  Så behøves man ikke engang tilpasse "the love-making" længere, så kan man bare knalde på alle mulige tidspunkter, fedt!

Ja...hvis man synes om sex under mens

Anmeld

26. februar 2011

fit_fys

SussieThyssen skriver:

Ha ha, ja, det er jo lige det

Anmeld

27. februar 2011

britze

*C*H*R* skriver:

en alm ligger ca 12-14 dage efter mens, Men det er måske kun 70 procent som har ÆL der. Mange har jo os ureglmæssig mens mm- man må prøve sig frem

ÆL er individuelt fra person til person.

den ligger gerne mellem 11-12 dagen og 18-19 dagen..

men er man i tvivl, så prøv evt at læse de artikler der er her på baby.dk omkring ægløsning..

Anmeld

27. februar 2011

Isabeau

SussieThyssen skriver:

Det er der, jeg er mest... Ja, undskyld, men liderlig  Og når vi gør det under bruseren, lægger man faktisk ikke mærke til det.

Anmeld

27. februar 2011

oo

*C*H*R* skriver:

Det kan man ikke med den alm ÆL vi kender, men "den anden ÆL" som den os kaldes, som de lige har opdaget, kan man gdt, den ligger individuelt for hver person.. Og ALLE har den, men den kan ligge forskelligt fra md til md. Så den skal os regnes ud med ens fødseldato og månen eller så noget, men det er i hvert fald ny spændende forskning

ÆL der skal udregnes efter ens fødselsdato og månens faser....arrrrrh hva?!

Anmeld

27. februar 2011

Nalle

Hvorfor er det så liiige man holder en uges pause med p-piller, hvis man kan blive gravid, under ens mens, jeg tror ikke på man kan!

Anmeld

27. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Det er sku rigtigt : ) Det er simpelt noget man regner ud med ens oplysninger om hvornår man er født mm, den dirkete opskrift har jeg ikke, men det er ikke kun en forsker, men flere, i forskellige landt, hver for sig har fundet ud af det, de har ikke undersøgt det sammen, så det er interessant at de hver for sig kommer fram til samme resultat : ) Og det bekræftes os ved at der bliver født flest børn OG befrugtet flest børn på andre tidspunkter end hvad den ALM ÆL burde følge med sig. De har lavet undersøgelser, og folk som brugte den ANDEN æl blev hurtigere gravide, og man kunne for en gangs skyld udregne deres RIGTIGE termin, (du ved folk tit føder langt fra terminen) men her med den ANDEN æl fødte de meget tættere på den  rigtige termin

Grunden til vi tit føder langt fra terminen er fordi vi er blevet befrugtet inder den ANDEN æl,men udregner stadig termin ud efter den ALM æl, hvis vi bare udregnede termin ud fra den ANDEN æl så ville vi ramme meget bedre, ja måske præces på terminen : ) Forstår du?

Anmeld

27. februar 2011

Noneother

Nalle skriver:

Hvorfor er det så liiige man holder en uges pause med p-piller, hvis man kan blive gravid, under ens mens, jeg tror ikke på man kan!

Det er fordi at pillerne stadig beskytter under mens. -og den er god nok, nogen kan blive gravide under mens (ikke på p-piller nej)

Det er fordi at "normalen" har ægløsning ca. 14 dage efter 1. mens dag, MEN der findes altså osse piger der har ÆL samtidig med eller lige efter/før mens.

Ergo. Du kan blive gravid ved ÆL, ligegyldigt hvordan din cyklus er skruet sammen.

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

Jeg kender en der er blevet gravid under mens på p-piller.. Never say never...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.