Vi skal have en dejlig lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2008

mor til en del

Jamen stort tillykke......vildt skønt med en pige..... Her hjemme hersker der stor diskution om babys køn, børnene er til pige, og jeg tænker praktisk, og er til dreng...... jeg ville slet ikke kunne overskue at skulle shoppe til pige.......jeg hader at shoppe.....ved godt at jeg falder helt uden for mængden.....men sådan er det bare:'( Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

Kaufie

Jeg synes også William og Victoria lyder rigtig flot sammen.

Vores egen lille William har nemlig en Victoria som kæreste i IRL mødregruppen - og hvis vi selv får en dreng mere på et tidspunkt, vil jeg gerne have han skal hedde Victor....

Tillykke med prinsessen!

Anmeld

3. oktober 2008

Muffinmus

1. Ja, alt så godt ud til scanningen, hun tjekke lige hjerte, nyrer, maven, hjerme osv.. Og alt så bare SÅ perfekt ud:)

2. Ja for dælen mit shoppe gen går amok...som om det ikke er det i forvejen:):)
(L)

3. Jamen Lisbeth, du får da sikkert en dreng mere så du slipper for at shoppe..du har sgi da heller ikek råd til store shoppeture som os andre..:)

4. Ja, de 2 navne lyder godt sammen og det gør William og Victor da bestemt også..Men her ahvde vi kun et pigenavn klart, så det var da herligt vi slap for at finde et drengenavn..

Og ja, vi er glade, men ville elske at have fået en dreng mere.Ved jo hvor dejlige de er de små banditter..så må vi få en dejlig bandit pige:)

Anmeld

3. oktober 2008

BellaT

Nææææh!
Tillykke med lille Victoria! Din lille bandit-pige. Nåeerh. Og skønt at alt er perfekt derinde bag maveskindet.
Og så kan du shoppe amok! Der er altså bare SÅ meget sødt pigetøj i forhold til drengetøj.
Og ja, de to navne er da perfekte sammen.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

3. oktober 2008

birgittemarie

Neej, tillykke til både dig Maria og Joan med de to små nye piger (L)(L) Hvor er det dejligt!! Også når du nu lige var i tvivl om, hvorvidt du overhovedet kunne få en pige. (kan huske en gammel snak om, at nogle ikke kunne bære piger og derfor aborterede hver eneste gang, der var sådan en på vej :'() Knus fra Birgitte, der kan skrive under på, at piger kan være nøjagtigt lige så banditiske som drenge (L)

Anmeld

4. oktober 2008

Ny mor

MariaE skriver:

Jeps, det er helt fantastisk at være så heldig at få en af hver...
Så navnet bliver altså Victoria Overgaard Elmbæk.. Lyder sgu da godt samme med William...
Nå, men kys og kram herfra.
Maria 17+0

Wauuu, hvor fantastisk i også får lov at opleve at få en pige ;) Stort tillykke med lillesøster Victoria i maven (L)
Knus Birgitte (i sommerhus og mega misundelig på festen i dag :P)

Anmeld

4. oktober 2008

Ny mor

Joan ( Smallie ) skriver:

Wee tillykke med det. var det hele ellers fint med den lille??

Var det MD scanning du var til??

Jeg var til MD scannig igår og alt så fint ud. Og det ser også ud til vi skal have en lille pige den her gang. ;)

(H) Joan

Hvor skønt Niels skal have en lillesøster :D :D Har i tænkt på navn??
Nysgerrig, hi, hi....

God fest i dag, Joan ;)

kh Birgitte

Anmeld

4. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Ny mor skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Wee tillykke med det. var det hele ellers fint med den lille??

Var det MD scanning du var til??

Jeg var til MD scannig igår og alt så fint ud. Og det ser også ud til vi skal have en lille pige den her gang. ;)

(H) Joan

Hvor skønt Niels skal have en lillesøster :D :D Har i tænkt på navn??
Nysgerrig, hi, hi....

God fest i dag, Joan ;)

kh Birgitte

Nej har ikke tænkt på navne endnu. Og det gør vi nok heller ikke for den kommer ud for hun var ikke helt sikker på det var en pige for naglestrengen lå mellem dens ben. Men hun ville skyde på det var en pige men ville ikke hænges op på det:D

Vi havde snakket om navn til Niels han skulle have heddet Jens men da han kom ud lignet han selt ikke en Jens så hans far mente han skulle hedde Niels peter. Så jeg går da ud fra at han også lige kan se hvad hun skal hedde hvis det er en pige der kommer ud;)

Navne er en af de ting far får lov at bestemme her, for det klare han jo rigtig godt;)

(H) Joan som så småt er ved at gøre sig klar til at køre til ebeltoft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.