qp skriver:
Du virkede ikke helt sikker idet du begyndte at tale om farven - så jeg kunne jo ikke vide om du i virkeligheden ville købe den. Du burde haft markeret dig noget mere tydeligt 
Der er jo så mange herinde der skriver som du gør (misforstå mig ikke) og i sidste ende slet ikke er interesseret alligevel - for mig gælder det jo bare om, at komme af med tøjet... Men jeg har da helt sikkert også interesse i, at være fair overfor de potentioelle købere.
Du kan få lidt rabat hvis du finder noget andet i mine annoncer - der kommer lidt i str. 92 indenfor de næste pr dage 
Det gør altså slet ikke noget

Meeeen vil da gerne lige tage diskussionen om måden at udtrykke sig på. For skrev i den første besked at hvis den sorte var en forårsjakke var jeg meget interesseret, dernæst skrev du at den var brun, så skrev jeg (for at være sikker på at vi snakkede om den samme) at det var den med tre billeder OG at brun var ok.
Så synes måske at jeg havde sat mig på den. Men er altså slet ikke sur, du kan jo gøre som du vil, bare lidt ærgerlig for jakken var fed
Anmeld