Okker Gokker Forår/ Efterår/ Sommer Anorak Str: 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2011

qp

pussepige skriver:

Så slap du alligevel for at pakken den op igen LOOOL

Nej heldigvis ikke, for jakken ligger ovenpå og jeg sidder i stuen hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

mor_sabina

qp skriver:

Ja det er den med 3 billeder Og den er brun, - undrer mig lidt, at du ikke kan se det? hehe....

Jeg må nok pudse mine linser så Nå men vil altså alligevel rigtig gerne købe den. Sender du oplysninger overfører jeg penge

Anmeld

28. februar 2011

qp

mor_sabina skriver:

Jeg må nok pudse mine linser så Nå men vil altså alligevel rigtig gerne købe den. Sender du oplysninger overfører jeg penge

Jeg er ked af, at sige men den er altså solgt i går aftes ...

Anmeld

28. februar 2011

mor_sabina

qp skriver:

Jeg er ked af, at sige men den er altså solgt i går aftes ...

Øv det er jeg da træt af, håbede jeg var hurtigst

Anmeld

28. februar 2011

qp

mor_sabina skriver:

Øv det er jeg da træt af, håbede jeg var hurtigst

Du virkede ikke helt sikker idet du begyndte at tale om farven - så jeg kunne jo ikke vide om du i virkeligheden ville købe den. Du burde haft markeret dig noget mere tydeligt

Der er jo så mange herinde der skriver som du gør (misforstå mig ikke) og i sidste ende slet ikke er interesseret alligevel - for mig gælder det jo bare om, at komme af med tøjet... Men jeg har da helt sikkert også interesse i, at være fair overfor de potentioelle købere.

Du kan få lidt rabat hvis du finder noget andet i mine annoncer - der kommer lidt i str. 92 indenfor de næste pr dage

Anmeld

1. marts 2011

mor_sabina

qp skriver:

Du virkede ikke helt sikker idet du begyndte at tale om farven - så jeg kunne jo ikke vide om du i virkeligheden ville købe den. Du burde haft markeret dig noget mere tydeligt

Der er jo så mange herinde der skriver som du gør (misforstå mig ikke) og i sidste ende slet ikke er interesseret alligevel - for mig gælder det jo bare om, at komme af med tøjet... Men jeg har da helt sikkert også interesse i, at være fair overfor de potentioelle købere.

Du kan få lidt rabat hvis du finder noget andet i mine annoncer - der kommer lidt i str. 92 indenfor de næste pr dage

Det gør altså slet ikke noget

Meeeen vil da gerne lige tage diskussionen om måden at udtrykke sig på. For skrev i den første besked at hvis den sorte var en forårsjakke var jeg meget interesseret, dernæst skrev du at den var brun, så skrev jeg (for at være sikker på at vi snakkede om den samme) at det var den med tre billeder OG at brun var ok.

Så synes måske at jeg havde sat mig på den. Men er altså slet ikke sur, du kan jo gøre som du vil, bare lidt ærgerlig for jakken var fed

Anmeld

25. marts 2011

qp

8. april 2011

qp

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.