Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Overgangs/ forårs/ efterårsjakker.
Okker Gokker Anorakken Str: 86 er i rigtig fin stand og så godt som ny da den er meget lidt brugt! Pris 120 inkl fragt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
qp skriver: Overgangs/ forårs/ efterårsjakker. Okker Gokker Anorakken Str: 86 er i rigtig fin stand og så godt som ny da den er meget lidt brugt! Pris 150 inkl fragt. Tiny Miny Mo Anorakken Str: 92 er også i rigtig fin stand men dog godt brugt! Pris 70 inkl fragt.
Okker Gokker Anorakken Str: 86 er i rigtig fin stand og så godt som ny da den er meget lidt brugt! Pris 150 inkl fragt.
Tiny Miny Mo Anorakken Str: 92 er også i rigtig fin stand men dog godt brugt! Pris 70 inkl fragt.
mor_sabina skriver: Er det en forårsjakke den sorte? Er meget interesseret
Er det en forårsjakke den sorte? Er meget interesseret
mor_sabina skriver: Hold nu det står der joJeg vil gerne købe den sorte, hvis ikke den er solgt
Hold nu det står der joJeg vil gerne købe den sorte, hvis ikke den er solgt
Ja det er det, men den er brun Og den er ikke solgt
qp skriver: Ja det er det, men den er brun Og den er ikke solgt
mor_sabina skriver: Det er godt nok den der er tre billeder af ikke? Brun er også ok
Det er godt nok den der er tre billeder af ikke? Brun er også ok
Ja det er den med 3 billeder Og den er brun, - undrer mig lidt, at du ikke kan se det? hehe....
qp skriver: Ja det er den med 3 billeder Og den er brun, - undrer mig lidt, at du ikke kan se det? hehe....
Jeg ser den altså også som sort
Billed 1 er brun, men resterende billeder er for mig sorte ..
Den ser kulsort ud (altså den med de blå kanter)...
kamtok skriver: Den ser kulsort ud (altså den med de blå kanter)...
Ejh hvor underligt, det må jo være fordi jeg jo ved hvordan den ser ud at jeg ikke kan se det på billederne... Men den er altså sådan grønbrun agtig... rigtig fed farve
sne190810 skriver: Jeg ser den altså også som sort Billed 1 er brun, men resterende billeder er for mig sorte ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128