Hvilken sengerand har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Lou87

Fisenberg skriver:

jeg har en gammel 70 sag

men jeg har set at de ude i ilva har en god tyk en, den var vi lige ved at købe 

her er den

http://www.ilva.dk/produkt/68900118/sebra?maingroupurl=boernemoebler&webgroupid=

500 bobs !! grrr.. hvorfor ska det koste så meget..
Den er ellers bare så super fin og elsker LILLA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Lou87

Den hun har i vuggen sys jeg sidder fint..
Det er fra baby sam, den der hedder Isabella Fe..

Og i hendes tremmeseng som hun kun er i og lege eller sove til middag for at vænne sig til den, der har jeg købt en hvid en fra ikea, fordi jeg gerne ville ha den neutral.. og den var også meget billig - men også rigtig dårlig! den falder ned!

Anmeld

25. februar 2011

Tvillingemor80

En fra IKEA med dyr på - og den holder

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

Har den fra small stuff som er samme princip som den tykke der er billede af fra ulvs. Jeg elsker den og den er mega fed men den koster også 599. Men er alle pengene værd.. I love it

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Jeg har selv syet en, af en skummadras fra Jysk, og et gammelt dobbeltsengs-lagen. Den er ca 7 cm tyk, og falder ingen steder hen. Jeg vil gerne tage et billede imorgen, det er ikke lyst nok nu her.. 

Anmeld

25. februar 2011

Bom

AnneBJ skriver:

Jeg har selv syet en, af en skummadras fra Jysk, og et gammelt dobbeltsengs-lagen. Den er ca 7 cm tyk, og falder ingen steder hen. Jeg vil gerne tage et billede imorgen, det er ikke lyst nok nu her.. 

Uhh det må du meget gerne..

Jeg har lige surfet lidt rundt på nettet og de er da halv dyre sådan nogle tykke s*t*ner...  Må vist hellere få gang i den sy maskine jeg fik til jul...

Anmeld

25. februar 2011

Bom

Tak for ideerne piger..  Det ender vist med at jeg selv må igang med symaskinen, for er da godt nok lidt for nærrig...

Anmeld

25. februar 2011

Bom

Tak for ideerne piger..  Det ender vist med at jeg selv må igang med symaskinen, for er da godt nok lidt for nærrig...

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Uhh det må du meget gerne..

Jeg har lige surfet lidt rundt på nettet og de er da halv dyre sådan nogle tykke s*t*ner...  Må vist hellere få gang i den sy maskine jeg fik til jul...

Jeg gav 150 for madrassen så vidt jeg husker, og lagnet var jo så noget jeg bare havde liggende. Jeg er temmelig vild med sengetøj, så ville gerne bare have en helt hvid og enkel sengerand... Jeg prøver lige om jeg kan få et ordentlig billede nu her... 

Anmeld

25. februar 2011

LinLin

Ikeas den bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.