Hvilken sengerand har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.315 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Bom

Ja hvilken sengerand har i??

Vi fik en sengerand i barselsgave af nogle venner, men den er begyndt og blive lidt træls, desværre, den er ellers lige min stil, men hva skal vi så have??

Den vi har nu falder sammen, og ligger som en grim pølse rund i kanten af sengen, og så er fidusen jo lidt gået af den..

Så, hva har i piger, og falder jeres også sammen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

jannebjerre

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Vi fik en sengerand i barselsgave af nogle venner, men den er begyndt og blive lidt træls, desværre, den er ellers lige min stil, men hva skal vi så have??

Den vi har nu falder sammen, og ligger som en grim pølse rund i kanten af sengen, og så er fidusen jo lidt gået af den..

Jep det gjorde vores også - men så "flettede" jeg den ind i mellem hver anden tremme og nu sidder den godt fast

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Vi har en fra Trille med bamser, den sidder så fint som den dag den blev sat på

Anmeld

25. februar 2011

millesofie

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

jeg har en gammel 70 sag

men jeg har set at de ude i ilva har en god tyk en, den var vi lige ved at købe 

her er den

http://www.ilva.dk/produkt/68900118/sebra?maingroupurl=boernemoebler&webgroupid=

Anmeld

25. februar 2011

Lolli

Har selv syet en. Den vi havde til den første faldt også sammen, så nu har jeg selv lavet en dejlig tyk én.

Anmeld

25. februar 2011

bagger26

Sofia har den her fra Sebra.. Syntes de laver nogle fede nogen både til drenge og piger...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

B&J

daniel har altid været lille så vi har en sengerend der er ca 10cm tyk og den falder ikke sammen og vi elsker den for han føler ikke den er for lille jubii men vi købte den på gul og gratis til 200kr for vi havde ikke lige 500kr til sådan en

Anmeld

25. februar 2011

Mette.

Vi har en Pingu. Den er bare hvid med brune striber, så den passer til alt sengetøj. Den har siddet på sengen 9 måneder nu og sidder stadig fint.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

Mette.

dobbelt.

Anmeld

25. februar 2011

Pallemor

Vi har en fra Lene Bjerre med stjerne.. den sidder pænt på endnu, men baby er heller ikke kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.