Vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. oktober 2008

Lise

Hej piger,

Jeg er i tvivl om vi skal købe en vinterjakke. Har i købt vinterjakker?

Han har en hættetrøje + en uforet efterårsjakke han bruger nu, men er det godt nok indtil flyverdragten? Jeg har lyst til at købe en anorak, men Christian mener vist bare det er for at pleje mit shopping-gen... Vi ved vist ikke helt om der er brug for det eller ej.

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

Marco2

Når det bliver koldt i vejret, og efterårsjakken er for kold, så tror jeg du bliver irriteret over at skulle putte ham i flyverdragten bare I skal det mindste. Og skal han bare ud i bilen for at komme med ind og handle, så tror jeg han kommer til at koge i hans flyverdragt.

Vi har lige købt en fed anorak til Emily fra Mini a ture. Den skal lynes bagpå, men lynlåsen går helt op i hætten, så den er bare så nem at få hende i.

Så jeg tror da du skal på shopping efter jakke/anorak.

AG

Anmeld

3. oktober 2008

Tut

Hej Lise,

Jeg har bare købt en dyn jakke i H&M til 179 kr. Så har han den hvis det skulle blive koldere inden det bliver flyverdragttid.

Mette

Anmeld

3. oktober 2008

Anja

Vi har købt en mørkebrun dunjakke fra H&M - den var både okay pæn og billig. De bruger den ikke voldsomt meget, men det er noget lettere til de små turer end flyverdragten.

Anmeld

3. oktober 2008

Lene76

Jeg syntes at de har den str nu hvor det er lettere at gi dem en jakke på hvis man ska ud og køre i bil fx op og handle.. så jeg har både jakke og flyverdragt.

men meget forskelligt hva man får behov for.

(H)Lene

Anmeld

3. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi har købt en windshell-jakke fra Bilka til 129. Vi håber den holder til det bliver tid til flyverdragten, og overvejer faktisk en mere, da den bruges meget her, og hurtigt bliver snusket.

Vi har også købt termodragter (også Bilkas), som hun kan få på, hvis det en dag er for varmt til flyverdragt men for koldt til jakken. Når det så bliver mere fugtigt i vejret, kan hun få regntøj på udover termo´en.

Tror vi indtil videre har købt vintertøj for 1000 kr, men det er så også vinterstøvler (Kvicklys, vandt test sidste år), flyverdragt (også Kvicklys, også testvinder), 2 termodragter (i to forskellige størrelser) og jakke. De 500 af dem, er til flyverdragten. Derudover har vi brugt ca. 100 kr på hue og vanter, men de skal skiftes ud, når det bliver rigtig koldt, for der er de ikke gode nok.

Anmeld

3. oktober 2008

Tynen

Jeg har også købt en vinterjakke til barnet.
Sådan en dun en med pelskrave fra Name it til omkring de 200.

Jeg har jo heller ingen erfaring på området, men tror at det bliver træls kun at have flyverdragten at putte hende i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.