Så kom Emma til verden<333

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

twinboys

Nååååårrrhhh hvor er hun nuttet... Stort tillykke på den lange ventende prinsesse...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

CamillaSoefelt

Sååå dejlig hun ser ud... TILLYKKE med hende

Anmeld

27. februar 2011

piadas

Endelig kom hun ud!

Jeg har også tænkt på dig de sidste dage, så det er rart, at I endelig har fået jeres lille vidunder i armene.

Stort tillykke og så glæder jeg mig til FB og endnu mere billedspam!

Anmeld

27. februar 2011

MetteMTH

Hej søde.. Stort tillykke med hende.. Hun er godt nok smuk, ligesom sin mor.. Jeg skal snart hende og du skal se min..

knus

Anmeld

2. marts 2011

BechHannibal

Tusind tak skal i have allesammen

Hun er sååå skøn!!! Jeg har ikke ret meget tid til at skrive fb, men jeg lover den skal nok komme - snart

I kan lige få to billeder mere af vores smukke datter

- Hun ser lidt fedtet ud i hovedet på billede nr. to det er Laktunol. Sundhedsplejesken mente jeg brugte for lidt, da jeg stadig har ondt pga. sår. Så jeg smurte en ordenlig klat på! Det sætter sig så på hendes søde ansigt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

MaybeBaby

lækker lækker lækker lækker!  Andet er der vel ikke at sige!

/Mette

Anmeld

3. marts 2011

kamtok

Ååårhh hvor er hun lækker... Rigtig lig tillykke med hende 

Anmeld

3. marts 2011

Chamomile

Stort tillykke med skønheden

Anmeld

3. marts 2011

Laura25

BechHannibal skriver:

Hun er sååå skøn!!! Jeg har ikke ret meget tid til at skrive fb, men jeg lover den skal nok komme - snart

- Hun ser lidt fedtet ud i hovedet på billede nr. to det er Laktunol. Sundhedsplejesken mente jeg brugte for lidt, da jeg stadig har ondt pga. sår. Så jeg smurte en ordenlig klat på! Det sætter sig så på hendes søde ansigt

Wow Kira, hvor er hun smuk! Hun ligner vist sin mor. Super dejligt far- og datterbillede også.

Anmeld

3. marts 2011

BechHannibal

BechHannibal skriver:

- Staves vist lansinoh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.