Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nååååårrrhhh hvor er hun nuttet... Stort tillykke på den lange ventende prinsesse...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Endelig kom hun ud!
Jeg har også tænkt på dig de sidste dage, så det er rart, at I endelig har fået jeres lille vidunder i armene.
Stort tillykke og så glæder jeg mig til FB og endnu mere billedspam!
Hej søde.. Stort tillykke med hende.. Hun er godt nok smuk, ligesom sin mor.. Jeg skal snart hende og du skal se min..
knus
lækker lækker lækker lækker! Andet er der vel ikke at sige!
/Mette
Ååårhh hvor er hun lækker... Rigtig lig tillykke med hende
BechHannibal skriver: Tusind tak skal i have allesammenHun er sååå skøn!!! Jeg har ikke ret meget tid til at skrive fb, men jeg lover den skal nok komme - snart I kan lige få to billeder mere af vores smukke datter- Hun ser lidt fedtet ud i hovedet på billede nr. to det er Laktunol. Sundhedsplejesken mente jeg brugte for lidt, da jeg stadig har ondt pga. sår. Så jeg smurte en ordenlig klat på! Det sætter sig så på hendes søde ansigt
Tusind tak skal i have allesammenHun er sååå skøn!!! Jeg har ikke ret meget tid til at skrive fb, men jeg lover den skal nok komme - snart I kan lige få to billeder mere af vores smukke datter- Hun ser lidt fedtet ud i hovedet på billede nr. to det er Laktunol. Sundhedsplejesken mente jeg brugte for lidt, da jeg stadig har ondt pga. sår. Så jeg smurte en ordenlig klat på! Det sætter sig så på hendes søde ansigt
Wow Kira, hvor er hun smuk! Hun ligner vist sin mor. Super dejligt far- og datterbillede også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128