Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BechHannibal skriver: I Tirsdags kl. 05.36 fødte jeg min længe ventet guldklump EmmaHun vejede 3880 g og var 54 cm. Så en stor pige nåede hun at blive i de 14 dage jeg gik over tid. Fødslen var hård, men vi har det alle rigtig godt. FB kommer når jeg har samlet flere kræfter. I for lige nogle billeder i mellem tiden
I Tirsdags kl. 05.36 fødte jeg min længe ventet guldklump EmmaHun vejede 3880 g og var 54 cm. Så en stor pige nåede hun at blive i de 14 dage jeg gik over tid. Fødslen var hård, men vi har det alle rigtig godt. FB kommer når jeg har samlet flere kræfter. I for lige nogle billeder i mellem tiden
Åh hvor er hun fin! Og endelig kom hun!
Rigtig mange gange tillykke med jeres dejlige Emma, og rigtig fint navn. Glæder mig til at læse din FB.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor ser hun bare dejlig ud. Så afslappet og tilfreds. Stort tillykke med Jeres lille, skønne datter.
Tillykke Kira, med din lille smukke Emma.
Tillykke med datteren og hvor er hun lækker
Tillykke med hende..
Hvor ser hun da bare sød ud..
Tillykke med den smukke Emma
Endnu engang stort tillykke med smukke og skønne Emma- hvor ser I bare godt ud både mor og datter! Jeg glæder mig til FB og til at se jer og prinsessen inden alt for længe.
Knus Laura
Tillykke hvor ser hun sød ud
Iiihhhh STORT tillykke!!!
Og gud hvor er hun da bare lækker!!!
Glæder mig til at læse din fb!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128