Carina87 skriver:
Sikke en dejlig dag! Og sikke nogle fine ting! er vild med soldaten! Han måtte gerne hænge på Johannes´værelse
Du er virkelig dygtig med de hænder der! Jeg forsøger mig også frem, men det ser som regel hjemmelavet ud
Appropo det der tæppe - så synes jeg det er skægt vi har valgt samme mønster og at de alligevel er så forskellige med farver og størrelser. Jeg bruger mit rigtig meget til ham i bilen og i barnevognen - det er altså bare lækkert!
Virkelig stort skulderklap til dig for den tur i stof og stil! Der er jo het fantastisk derinde! Vi var der i sidste uge og km kun ud med stof til dåbskjole og til nyt betræk i liften. Så skulderklap til mig også
Nå, jeg ævler, men det gør jeg vist bare når der er tid til at være herinde
NYD din barsel! Og vis os flere af dine flotte ting!
-forresten så mindede du mig da lige om min mors strikkemaskine. Måske man skule gøre sig gode venner med den
Har fået en ordentlig sæk garn af min mormor... Hmmm...
Jeg har 6 billeder af forskellige soldater, alle samme stil som ham der er vist. Altså jeg skal jo lige overtale min kære kæreste om at de skal op at hænge her når vi flytter til april/ maj engang og det er ikke sikkert jeg må få alle 6 op. Hvis du er interesseret, så kan jeg jo lige gi lyd hvis jeg får nogen i overskud evt? Jeg har gvet en 50'er stykket. Men altså det er bare hvis du er interesseret og jeg ikke får lov til at hænge dem alle op 
Mange tak for den fine ros! 

ja jeg synes jo virkelig det er svært at gå ind i sådan en stofforretning uden at bruge alt, alt for mange penge
Min kæreste korser sig nogengange! 
Ja også skulderklap til dig!
Håber at se billeder af den færdige dåbskjole! 
Uhh har din mormor en strikkemaskine?? Jeg har altid gerne ville have sådan én, men har aldrig erhvervet den dog. Jeg er SÅ fasineret af strik! Jeg synes det er SÅ flot. Men ja garn er bare dyrt... Men lækkert hvis du har en helt stak til rådighed, det er da vist bare med at komme igang!! 
Vi er da egentlig også en del her i gruppen der godt kan lide at være kreative?! Måske man ligefrem skulle se om man kunne mødes en dag til sommer (eller efterår), når vores bebser er lidt ældre og så holde sådan en krea dag/ weekend- workshop.
Jeg synes det er så fedt at få inspiration fra andre