39+0 update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Maja88

kan være vi ender med at ligge sammen... jeg skal jo "føde" på torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Maria-s

Maja88 skriver:

kan være vi ender med at ligge sammen... jeg skal jo "føde" på torsdag

Hvordan er det lige det er, er du da sat til et PKS? Eller er det "bare" fordi du har termin på torsdag du mener?

Anmeld

27. februar 2011

Maja88

Maria-s skriver:

Hvordan er det lige det er, er du da sat til et PKS? Eller er det "bare" fordi du har termin på torsdag du mener?

jeg skal have PKS torsdag-- har først termin den 10...

Anmeld

27. februar 2011

Sofia

Dejligt med en update Maria. Jeg elsker bare alle de ting du syer! Så fint!

Jeg håber lille Noah kommer ud til jer snaaart, også fordi jeg bare sådan glæder mig til at læse din fb og se billeder hehe lidt egoistisk lyder jeg vist, men håber det selvføgelig mest for din skyld.

Anmeld

27. februar 2011

CA

Sikke en dejlig dag! Og sikke nogle fine ting! er vild med soldaten! Han måtte gerne hænge på Johannes´værelse

Du er virkelig dygtig med de hænder der! Jeg forsøger mig også frem, men det ser som regel hjemmelavet ud 

Appropo det der tæppe - så synes jeg det er skægt vi har valgt samme mønster og at de alligevel er så forskellige med farver og størrelser. Jeg bruger mit rigtig meget til ham i bilen og i barnevognen - det er altså bare lækkert! 

Virkelig stort skulderklap til dig for den tur i stof og stil! Der er jo het fantastisk derinde! Vi var der i sidste uge og km kun ud med stof til dåbskjole og til nyt betræk i liften. Så skulderklap til mig også 

Nå, jeg ævler, men det gør jeg vist bare når der er tid til at være herinde

NYD din barsel! Og vis os flere af dine flotte ting!

-forresten så mindede du mig da lige om min mors strikkemaskine. Måske man skule gøre sig gode venner med den Har fået en ordentlig sæk garn af min mormor... Hmmm... 

Anmeld

27. februar 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Sikke en dejlig dag! Og sikke nogle fine ting! er vild med soldaten! Han måtte gerne hænge på Johannes´værelse

Du er virkelig dygtig med de hænder der! Jeg forsøger mig også frem, men det ser som regel hjemmelavet ud 

Appropo det der tæppe - så synes jeg det er skægt vi har valgt samme mønster og at de alligevel er så forskellige med farver og størrelser. Jeg bruger mit rigtig meget til ham i bilen og i barnevognen - det er altså bare lækkert! 

Virkelig stort skulderklap til dig for den tur i stof og stil! Der er jo het fantastisk derinde! Vi var der i sidste uge og km kun ud med stof til dåbskjole og til nyt betræk i liften. Så skulderklap til mig også 

Nå, jeg ævler, men det gør jeg vist bare når der er tid til at være herinde

NYD din barsel! Og vis os flere af dine flotte ting!

-forresten så mindede du mig da lige om min mors strikkemaskine. Måske man skule gøre sig gode venner med den Har fået en ordentlig sæk garn af min mormor... Hmmm... 

Jeg har 6 billeder af forskellige soldater, alle samme stil som ham der er vist. Altså jeg skal jo lige overtale min kære kæreste om at de skal op at hænge her når vi flytter til april/ maj engang og det er ikke sikkert jeg må få alle 6 op. Hvis du er interesseret, så kan jeg jo lige gi lyd hvis jeg får nogen i overskud evt? Jeg har gvet en 50'er stykket. Men altså det er bare hvis du er interesseret og jeg ikke får lov til at hænge dem alle op

Mange tak for den fine ros!  ja jeg synes jo virkelig det er svært at gå ind i sådan en stofforretning uden at bruge alt, alt for mange penge  Min kæreste korser sig nogengange!

Ja også skulderklap til dig! Håber at se billeder af den færdige dåbskjole!

Uhh har din mormor en strikkemaskine?? Jeg har altid gerne ville have sådan én, men har aldrig erhvervet den dog. Jeg er SÅ fasineret af strik! Jeg synes det er SÅ flot. Men ja garn er bare dyrt... Men lækkert hvis du har en helt stak til rådighed, det er da vist bare med at komme igang!!

Vi er da egentlig også en del her i gruppen der godt kan lide at være kreative?! Måske man ligefrem skulle se om man kunne mødes en dag til sommer (eller efterår), når vores bebser er lidt ældre og så holde sådan en krea dag/ weekend- workshop.  Jeg synes det er så fedt at få inspiration fra andre

Anmeld

28. februar 2011

CA

Maria-s skriver:

Jeg har 6 billeder af forskellige soldater, alle samme stil som ham der er vist. Altså jeg skal jo lige overtale min kære kæreste om at de skal op at hænge her når vi flytter til april/ maj engang og det er ikke sikkert jeg må få alle 6 op. Hvis du er interesseret, så kan jeg jo lige gi lyd hvis jeg får nogen i overskud evt? Jeg har gvet en 50'er stykket. Men altså det er bare hvis du er interesseret og jeg ikke får lov til at hænge dem alle op

Mange tak for den fine ros!  ja jeg synes jo virkelig det er svært at gå ind i sådan en stofforretning uden at bruge alt, alt for mange penge  Min kæreste korser sig nogengange!

Ja også skulderklap til dig! Håber at se billeder af den færdige dåbskjole!

Uhh har din mormor en strikkemaskine?? Jeg har altid gerne ville have sådan én, men har aldrig erhvervet den dog. Jeg er SÅ fasineret af strik! Jeg synes det er SÅ flot. Men ja garn er bare dyrt... Men lækkert hvis du har en helt stak til rådighed, det er da vist bare med at komme igang!!

Vi er da egentlig også en del her i gruppen der godt kan lide at være kreative?! Måske man ligefrem skulle se om man kunne mødes en dag til sommer (eller efterår), når vores bebser er lidt ældre og så holde sådan en krea dag/ weekend- workshop.  Jeg synes det er så fedt at få inspiration fra andre

Du må meget gerne sige til, hvis der skulle komme en soldat i overskud, men jeg håber for dig, at de kommer op på Noahs værelse

Der skal nok komme billeder af kjolen Jeg er desværre ikke kommet i gang endnu. Jeg kan ikke finde et mønster jeg synes er som det skal være. Måske jeg bare skal designe den selv... Hmm...

Ja, min mor arvede en strikkemaskine af en kunde g hun har brugt den lidt. Jeg gad godt lære den at kende. Det kræver nok bare lige at Johannes blir lidt større før jeg gir mig i kast med så store projekter. Man skal jo hele tiden rende til og fra det man laver. 

Min mormors veninde arbejder i en stor garnbutik og det garn det har taget hul på for at lave strikkeprøver kommer i en stor sæk og hjem til momse. Nu er min morfar blevet syg og hun har ikke tid til at få det brugt, så det kommer videre til os andre. Dejligt med gratis garn, for det er godt nok dyrt ellers

Nu ævler jeg igen...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.