39+0 update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Maria-s

Jaaaa så nåede vi 39+0 og ingen baby i mine arme endnu.

Men helt snøftende er jeg nu ikke  Jeg er ikke SUPER desperat (endnu), for jeg nyder virkelig at gå rundt herhjemme og lave en masse af mine småprojekter. Det er sgu lidt skræmmende som tiden flyver og at jeg bare overhovedet ikke savner mit arbejde. Jeg synes den ene dag tager den anden, det værste lige PT er faktisk nætterne, da jeg ikke sover meget mere end en 1½-2½ timer af gangen så skal jeg op og tisse og har ret mange mens smerter.

Igår var total hyggedag for mig. Mens kæresten sov længe (da han havde en fridag) tog jeg bilen på shopping  Først i en genbrugsbutik jeg ikke før har været i, hvor jeg fandt en MASSE suuuper fine knapper! (ja jeg har altså en eller anden fetish med knapper, bånd od dets lignende ) og så fandt jeg 6 billeder med soldater på. (Se billedemed en af dem). Ja jeg synes de er rigtig, rigtig fine og kan lige se de skal være med i indretningen af Noah's værelse når vi er flyttet, meeen kæresten synes bare de er gamle og gulnede (han HADER genbrugsting ) jeg elsker fordi jeg tit synes der er noget "sjæl" over det sååååå vi går begge lidt på kompromi, jeg har skåret KRAFTIGT ned på mine genbrugsfund og han acceptere så de få ting (som regel) jeg kommer hjem med

SÅ var jeg lige i Stof & Stil efter lidt småting jeg manglede og styrede mig virkelig og købte ikke nyt stof med hjem. Så STORT skulderklap til mig!

Derefter en tur i H&M for at købe en amme BH, nogle mormor trusser og et par løse sorte sweat-jogginbukser til fødegangen og den nærmeste tid derefter og så faldt jeg lige over 2 par læææækre bukser til Noah! Kunne simpelthen ikke lade være med at købe dem! De er str. 62 så der går nok lige en måned eller 2 før han kan passe dem, men altså det er jo ikke til at vide med den fart han vokser med inde i min mave! (Var i tirsdags til JM hvor de sagde "Nøj han er lang! og derefter vurdere ham til 3600 - 3700 gram).

Så lige en tur i Jysk for at købe lidt vaskeklude og nye håndklæder i en flot dyb blå farve, i en god tyk kvalitet. For synes virkelig vi er ved at trænge til lidt udskiftning i dem herhjemme!

Herefter skrev kærsten, der nu var vågnet, at han savnede mig og jeg blev enig med mig selv om at min konto nok havde bedst af at sidste shoppested blev REMA 1000 til en omgang god frokost

Så har jeg ellers syet lidt flere hagesmække, ammepuder (mangler betrækket til den ene, men der SKAL jeg altså lige have købt noget fedt stof jeg har set, så jeg har en med "baby-betræk" og en med "voksen-betræk" Min kusine har sagt til mig at hun har brugt 2 for at få sin datter op i en ordentlig højde, derfor 2 stk )

Og jo så har jeg syet 2 sweat til lille manden, synes de er blevet rigtig fine faktisk Det var meningen der skulle lynlås i den ene, men jeg var kommet til at købe lynlås i nummeret for langt, så det bliver den næste jeg syr, der kommer lynløs i

Nå men det var lige lidt herfra mig piger God eftermiddag/ aften til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

AnneBJ

Årh de bukser har jeg også været ved at købe!! Men jeg-må-ikke-købe-mere-tøj!!! Basta!!

Super fine bluser du har syet, lyder til det var en dejlig formiddag igår!

Hvornår har du næste JDM tid? Jeg har mandag, hvor jeg er 37+2 - er spændt på hvor længe hun så lader mig gå før hun vil se mig igen...

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

Super fint indkøb. 

Var det ikke dig der har strikket et tæppe til din lille bebs? 

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

Diana... skriver:

Super fint indkøb. 

Var det ikke dig der har strikket et tæppe til din lille bebs? 

Jeg har hæklet et lille tæppe, jo Hvorfor da?

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Årh de bukser har jeg også været ved at købe!! Men jeg-må-ikke-købe-mere-tøj!!! Basta!!

Super fine bluser du har syet, lyder til det var en dejlig formiddag igår!

Hvornår har du næste JDM tid? Jeg har mandag, hvor jeg er 37+2 - er spændt på hvor længe hun så lader mig gå før hun vil se mig igen...

Jeg har alligevel også lidt mere tøj til lillemanden efterhånden, end jeg lige gik og troede...

Jamen forhåbentlig var det mit sidste JM besøg. Ellers skal først igen når jeg er 40+6....  og den tid satser jeg altså STÆRKT på ikke bliver relevant!!

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

Maria-s skriver:

Jeg har hæklet et lille tæppe, jo Hvorfor da?

Er det noget du laver til andre også hvis det er selvfølgelig for penge? 

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

Diana... skriver:

Er det noget du laver til andre også hvis det er selvfølgelig for penge? 

Nope desværre ikke Det tog simpelthen for lang tid! (+ at det faktisk også er relativt dyrt i garn). Man kunne lavet et fint et i strik også, men kender desværre ikke nogen der har en strikkemaskine, og igen; i hånden tager det for lang tid...

Beklager....

Anmeld

25. februar 2011

PeruBaby

Lækker forkælelsesdag!! Og lækre ting du har fået lavet! DU ER BARE DYGTIG ved en symaskine

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

PeruBaby skriver:

Lækker forkælelsesdag!! Og lækre ting du har fået lavet! DU ER BARE DYGTIG ved en symaskine

Tak (har også arbejdet som skrædder, så det er lidt "snyd" )

Anmeld

26. februar 2011

PeruBaby

Maria-s skriver:

Tak (har også arbejdet som skrædder, så det er lidt "snyd" )

Det er aldrig "snyd" at være dygtig - lige meget hvordan man er blevet det, men jeg ved godt hvad du mener. Den lille trold, der kommer ud (snart) får uden tvivl en rigtig lækker gaderobe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.