1 eller to flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

Tynen

Hvor mange skal man have?

Er i tvivl om man kan nøjes med 1 stk. mht. vask og tørring osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

linemus

1. Det var i hvert fald det Sebastian havde i den alder. Det var en god en - super vandtæt. Så der var aldrig problemer med tørring osv. Vask gjorde jeg måske heller ikke lige så meget i, men det er jo en smags sag ;) Og så er det også begrænset, hvor meget de pøler rundt uden for stadigvæk - det er noget andet, når hun kommer i børnehave :)

Ellers kan du jo købe en, hvis behovet opstår...

Anmeld

2. oktober 2008

Rasmine

I den alder havde Mille vist kun 1.
Tørrede den bare af, og hang den op, og så var den tør næste dag.
De anbefaler vist ikke så meget vask, men aftørring.

Mille skal have 2 i år igen, men stakkels Rasmus må nøjes med 1, indtil behovet opstår.

Anmeld

2. oktober 2008

Tynen

Se, jeg vidste jo slet ikke at de ikke blev vasket så meget :)

Så er problemet jo slet ikke så stort :)

Anmeld

2. oktober 2008

linemus

Sebastian havde faktisk to sidste år (3 år), men brugte næsten kun den ene. Det var først sidst på vinteren, at jeg kom i tanke om, at han da hellere måtte prøve den anden også :) De har dem jo heller ikke på døgnet rundt, så de kan som regel nå at tørre om natten.

Det er så værre for Nanna og Signe, for vi har kun én, der kan gå i arv, så de må skiftes :P

Anmeld

3. oktober 2008

Lise

Vi har to... det var en tilfældighed, for vi købte selv én og så kom mine forældre med en anden dagen efter.. Men har jo ingen erfaring på området, så kan ikke svare dig.. Jeg ville vist bare nøjes med en, og ja - opstår behovet for én mere, må man jo skaffe en mere..

Anmeld

3. oktober 2008

Anja

Vi har en i str. 86 og en i str. 92. 86 passer han nu ! Så den passer han jo ikke om nogle mdr, så derfor har vi købt en str. 92 på tilbud. Dernæst har jeg så bare tænkt, at han kan bruge den store, hvis den anden er helt våd eller andet ..... har også et todelt sæt fra Jonas i str 86, så vi har rigeligt :D

Anmeld

3. oktober 2008

Lene76

jeg har kun 1 til hver barn.... har Reima tec og de tørre bare super hurtigt.

Jeg plejer at vaske dem sidst på eftermiddagen (ca 17) og hænge dem til tørre inde på badvær men vrangenud og næste morgen er der tøre og klar til brug. så hos mig er 1 nok:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.