Hjælp til skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

BabyThilde

Hun behøver ikke have det skidt, det havde min søn ikke, og feberen kommer først efter de 3 dage så vidt jeg husker

Det lyder ikke ret meget som skoldkopper, min søn har fået dem konstateret i dag og der er blærer og sår på flere af dem allerede

Jamen det kan da godt være det er det andet så.

Som du beskriver det, så lyder det umiddelbart heller ikke som skoldkopper hun har

Men har også fået et nys om det kan være lussingesyge,

ihh.. hvor er jeg altså bare grøn på det område, det eneste hun nogensinde har fejlet er dårlig mave og forkølelse så det her er da noget af et spring derfra

PS håber din søn snart er ovenpå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Pige2009

BabyThilde skriver:

Nej det er jo det, har nu slet ikke lyst til at sende hende afsted hvis hun er syg, så det giver lidt sig selv  men tror jeg venter og ser til på mandag, så må lægen bedømme hva det er

Det er nok også det eneste rigtige. Holder du os opdateret?

Anmeld

27. februar 2011

BabyThilde

Baagøe skriver:

Det er nok også det eneste rigtige. Holder du os opdateret?

ja selvfølgelig gør jeg det.

Det er ikke blevet værre siden, hendes knopper er blevet mindre røde og blevet sådan lidt ru.. jeg tror simpelthen ikke det er skoldkopper, men måske eksem.  så ville jeg næsten hellere det var skoldkopper tænker jeg. Men tager hende ihvertfald til lægen imorgen og håber hun kan fortælle mig hva det er.

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

BabyThilde skriver:

ja selvfølgelig gør jeg det.

Det er ikke blevet værre siden, hendes knopper er blevet mindre røde og blevet sådan lidt ru.. jeg tror simpelthen ikke det er skoldkopper, men måske eksem.  så ville jeg næsten hellere det var skoldkopper tænker jeg. Men tager hende ihvertfald til lægen imorgen og håber hun kan fortælle mig hva det er.

Det lyder heller ikke som skoldkopper. Måske 3-dages feber som en foreslår...

Anmeld

28. februar 2011

BabyThilde

UPDATE

Så har vi været ved lægen idag, og det var IKKE skoldkopper og heller ikke eksem. Det skyldes simpelthen at Thilde havde været mgete forkølet for noget tid siden, og det var altså kroppens måde at bearbejde forkølelsen på, derfor havde hun haft alle de røde knopper.  Det er heldigvis også meget bedre idag.

Så vi har en sund og rask lille pige

Men 1000 tak for alle jeres svar

Anmeld

28. februar 2011

Seker

BabyThilde skriver:

Jahh men hun har det slet ikke skidt og heller ikke feber, så tror ikke det er det heller 

3 dages feber starter også med feber og så udslæt..

Hvad med røde hunde måske??

Man kan gå på nettet og google de forskellige børnesygdomme og så forklaret hvordan det ser ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.